مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روزاي آخر .....

1390/4/3 22:47
827 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني جون ......

پسر گلم روزاي پر از استرسي رو پشت سر گذاشتيم ، من و بابايي ...............نگران
چهارشنبه رفتيم پيش دكتر خانم عاليشاه عروس دوست مامان بزرگه و خيلي هم مهربون ...... صورتش به آدم آرامش مي ده ..... لبخندفدات شم اون تو مطبش سونو كرد و گفت وزنت 3500 و همه چيز طبيعي و خوبه اما از اونجايي كه من طاقتم كمه و استرس زيادي دارم مي خوام سزارين بشم و دكتر به من گفت مي تونم شنبه يعني 4 يا 5 به دنيا بيارمت ..... البته اگه بتونم يه دليل خوب پيدا كنم ...... تا مشكلي پيش نياد .....متفکر

اما رفتم سونو و يه نا اميدي بزرگ به من و بابايي داد اون با اين كه تو هفته 38 بودم واسم زد هفته 36 وزنتم خيلي پايين زد ...تعجب من و بابايي خيلي ناراحت شديم چون دوست داريم تو با وزن خوب و به موقع به دنيا بياي .... ناراحتاز هر كسي پرسيدم گفت سونو اشتباه كرده .... نگرانآخه اصلاً به عقل جور در نمي ياد .....توي سونوي قبلي همه چيزو درست و واقعي زد اما اينبار همه چي قاطي بود حتي روي جنسيت هم منو ترسوند .....گریه روز بدي رو من و بابايي داشتيم ...... هیپنوتیزمحالا شنبه يعني فردا عصر بايد بريم دكتر انشاء ا... يكشنبه يعني 5 تير تو پا به دنيا مي ذاري و من از خدا مي خوام سلامت و راحت پا به اين دنيا بذاري ....بغل

فدات شم خيلي مي ترسم .... خدا كنه همه چيز خوب پيش بره عزيزم .....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خواهر محمد علی
3 تیر 90 23:43
سلام آخی ایشاالله که سالم به دنیا بیااد پیش ما هم بیاااین
مامان ریحانه
4 تیر 90 1:20
سلام عزیزم ایشالا بسلامتی بدنیا میادو بخدا توکل کن حتما عکساشو بذار ببینیم مانی جونو
نگار من
4 تیر 90 9:21
سلام خانومي خيلي خوشحالم كه همين روزاي ماني قشنگتو تو بغل مي گيري انشاالله كه هم خودت و هم كوچولوت سلامت و شاد باشيد برات دعا مي كنم گلم نگران نباش خدا هميشه با ماست اين گلها هم هديه بدنيا اومدن ماني جون به شما
مامان آريا
4 تیر 90 9:41
سلام عزيزم نگراني به دلت راه نده سونو احتما" اشتباه بوده ان شاالله كه به سلامتي فارغ مي شي و هيچ مشكلي هم نيست خيالت جمع آخ جون 5 تير ني ني مون بدنيا مي ياد هورا هورا
مامان رها
4 تیر 90 12:06
سلام قربونت برم امیدوارم مانی جون سلامت بدنیا بیاد منتظر خبرهای خوبی توسط بابای مانی هستیم
مامان ابوالفضل
5 تیر 90 22:40
سلام عزیزم ما رو در جریان بذاری ها امیدوارم به سلامتی بدنیا بیاد به خودت نگرانی راه نده گلم
مامان مانی جون
5 تیر 90 23:37
سلام خانمی خسته نباشی به امید خدا الان مانی جونت پیشته منم در مورد وزن مانی جون همین مشکل رو داشتم هفته 35/ 2500 بود اما وقتی 38 هفته دنیا اومد وزنش 2400 بود
نانی
6 تیر 90 16:34
سلام عزیزم . فکر کنم مانی جون بدنیا اومده که دیگه تا الان نتونستی بیای. ایشااله به سلامتی