مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

هفته 38 ......

1390/3/31 20:23
1,453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني جون ......

الان تو هفته 38 هستم واسه ديدنت لحظه شماري مي كنم . خيلي استرس دارم .......ناراحت

قراره تا آخر اين هفته يعني 2 تير برم اداره بدش ديگه برم مرخصي ....بای بای
امروز توي كلاس نقاشي همه بچه ها و ماماناشون واسه سلامتيت دعا كردن ...... هفته ديگه قراره كه كلاس رو بسپارم به بچه ها .......سوال

عزيزم خيلي استرس دارم و خيلي مي ترسم ....ناراحت آخه مامانيت از آمپول و دكتر و بيمارستان خيلي مي ترسه ....گریه

بابايي گفته كه خودش آنژوكتم رو وصل مي كنه .... و منو مي بره بيمارستان و همش كنارمه البته فكر كنم بابايي اون روز شيفت باشه .... ولي دو تا از همكاراش تو همون اتاق عمل تو بخش بيهوشي كار مي كنن ......اوه

واسم دعا كن عزيزم .... مي بوسمت .... خدا كنه اين چند روز هم زودي بگذره ......ماچفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحانه
31 خرداد 90 20:38
سلام منتظر عکسای نی نی نازتون هستیم
مامان اميرعلي
31 خرداد 90 21:07
ايشالا بسلامتي ني ني تون بدنيا بياد واسه همه مامانا كه منتظر ني ني هستن دعا ميكنم .ني ني من تازه دوماهشه
مامان آريا
1 تیر 90 9:14
سلام عزيزم اصلا" هم نترس اين استرس ها رو با ديدن گلت فراموش مي كني وقتي براي اولين بار بغلش مي كني وقتي نگاش مي كني تمام دردا و سختي هايي كه توي اين مدت كشيدي و فراموش مي كني و لذت بخش مي شه مراقب خودت و ني ني كوچولوي خوشگلمون باش
مامان رها
2 تیر 90 12:36
الهـــــــــــــــــــــی مامان مانی زود زود این روزهای دلتنگی تموم میشه و به امید خدا مانی جون رو بغل میکنی و به این روزها حتی فکر هم نمیکنی استرس رو خواهش میکنم از خودت دور کن و به روزهای خوش با مانی جون بودن فکر کن موفق باشی ما منتظریم ........................