مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روز بابايي مبارك .....

1390/3/25 12:03
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني جون من .....

فردا روز پدر ..... ماني جون مي دونم تو هم دوست داري به بابايي تبريك بگي ..... اين كه كاري نداره من از طرف تو به بابايي تبريك مي گم ....هورا

امسال اولين سالي كه ناصر جوني حس پدر بودن رو هم مي چشه .... بابا ناصر ... باباناصر ..... روزت مبارك ....قلب

اين روز رو به تو ماني قشنگم هم تبريك مي گم ..... ماچبغل

ناصر جون من مخصوص روز مرد و روز پدر رو بهت تبريك مي گم عزيزم .....قلب

اميدوارم سال هاي سال سايه ات بالاي سر من و ماني جون باشه و هميشه سالم و تندرست باشي .... بازم روزت مبارك عزيزم ......قلبفرشته



بابا ناصر و بابا بزرگ هاي مهربون روزتون مبارك .......فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آريا
25 خرداد 90 14:05
سلم منم روز پدر به ماني كوچولو مرد هشت ماهه تبريك ميگم بوسش كنيد از طرف من به بابا ناصرشم كه اولين سال كه قدم در دنياي پر مهر و محبت پدر بودن نهاده تبريك بگين اميدوارم پدري نمونه و موفق باشه
ماان ابوالفضل
26 خرداد 90 12:40
سلام به مانی و مامان مانی و بابای مانی مانی جون روز خودت و باباییت مبارک
مامان کيانا
29 خرداد 90 9:57
انشاا...صدهاسال مادرو پسري روز پدرو به همسر خوبت تبريک بگين..ميبوسمت
نانی
31 خرداد 90 7:47
سلام عزیزم . هنوز مانی کوچولوی شما بدنیا نیومده؟