مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مانی به دنیا اومد...

1390/4/6 20:38
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیروز ٥ تیر ساعت ٩:٣٠ مانی به دنیا اومد.تشویقتشویق

من خاله مانی هستم الان که این رو می نویسم مامان مانی تازه از بیمارستان مرخص شده. حالش یک کم بده . مانی سالم و خوشگله . شبیه بابا ناصرشه.واسه هر دو تاشون آرزوی سلامتی می کنم....قلبتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهتاب
6 تیر 90 20:35
سلام............ خاله مهتاب ماني هستم........ اومديم خونه ماني تولدشو تبريك بگيم........... مباركه مباركه.....................
مامان ریحانه
6 تیر 90 23:33
وا ی خیلی خوشحال شدم مبارکه خیلی منتظر بودم ایشالا قدم پر از خیرو با برکتی داشته باشه مانی جون پس عکساش چی شد مانی جون ما عکس نداره؟
مامان رها
7 تیر 90 11:13
سلام سلام الهی خوش قدم باشی مانی جون
مامان ابوالفضل
9 تیر 90 18:56
تولد تولد تولدت مبارک داداش من هم تولدش 5 تبره، پسرهای تیر ماهن درست مثل مانی جون