مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

اين روزا دير مي گذره .....

1390/2/28 13:24
974 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني ماماني من ....

اين روزا خيلي دير مي گذره ....... دلم مي خواد زودتر بياي تو بغل ماماني .......

ماماني شبا واسه خواب مشكل داره ...... همش كابوس مي بينم ...... بابايي همكه تو اين ماه يه 6 شبي رو خونه بود بقيه شب ها رو شيفت بود دلم واسش تنگ مي شه ...... كاش اين روزا زودتر بگذره و تو به موقع و صحيح و سالم بياي تو بغل ماماني ..............

دوست دارم عزيزم ................... واسه ماماني دعا كن .................... فرشته كوچولوي من ................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رها
28 اردیبهشت 90 14:15
گلم تحمل کن این روزها هم تموم میشه به سلامتی
سمیرا مامان سپهر
28 اردیبهشت 90 19:04
مامان مانی جون
30 اردیبهشت 90 13:35
سلام زیاد سخت نگیر این روزا هر چی که بیشتر به تموم شدنشون فکر کنی دیر تر میگذرن من که واسه این چند روزی که تا نهم مونده دارم از کم طاقتی میمیرم