مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

عاشق ورجه ورجه هاتم .....

1390/2/26 14:10
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني من .............. بغلفرشته كوچولوي مهربون من ..................

عاشق ورجه ورجه هاتم عزيزم ...................خنده

نمي دوني چقدر به من خوش مي گذره كه ورجه ورجه مي كني فدات شم ..........هورا

دوست دارم عزيزم ...... اميدوارم سلامت ، پرتحرك ، با نشاط و تندرست باشي .................ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

.::*30ندرلا با کفش های کتونی*::.
26 اردیبهشت 90 14:20
hey hey hey hey hey delemun khosh bud ounja ro por kardam eshkal nadare dar avaz eftetahe kamente in post ba man bud migam in psare hamchin bsh badam nmigzare ye gale adamo matal karde khodsh tu otagh fkr dare vase sheytuniai ke gharare badan bokone naghshe mikeshe o b rish... e na bbakhshid b 30bile ma mikhande ama khoda b dade ma bre3 ba naghshe hash ma montazerim bia dige . . . shayad an jome biayad...shayad
.::*30ندرلا با کفش های کتونی*::.
26 اردیبهشت 90 14:22
راستی درباره اون بوس های کامنت قبلی که جواب دادی باید بگم قبول نیس مال من بیشتر بود!!!! هی هی هی هی
مامان ابوالفضل
26 اردیبهشت 90 14:31
سلام، واقعا لذت بخشه، وقتی این هدیه ی خدایی توی دل آدم ورجه وورجه می کنه... همیشه شاد باشی وسلامت
مامان مانی جون
26 اردیبهشت 90 15:31
سلام ممنون که سر زدی به امید خدا مانی تو هم دنیا میاد و من تبریک بگم
مامان كيانا
27 اردیبهشت 90 13:31
سلام گلم...انشاا..هميشه شاد وسلامت باشي