مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روز مادر .........

1390/3/3 16:04
766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته كوچولوي من .....

امروز روز مادره ...... منم خوشحالم كه امسال مادر شدم .............

ديشب كلي كادو گيرم اومد .................. خاله مهتاب 2 تا از عكسامو شاسي زد خوشگل شد ..... خاله مريم هم واسم يه شاخه گل رز آورد .............. بابايي هم كه كلي خرت پرت آرايش خريد ( سانسور ) ...............

عزيزم خوشحالم كه تو توي شكممي و من هم مامان تو ام .................... دوست دارم .................

روز مامان به همه مامان ها و همه زن ها و همه خانم ها مبارك ................هورا
انشاء ا... اونايي كه دوست دارن مامان بشن امسال سال 90 مامان بشن ..............و سال ديگه مامان يه ني ني باشن ..........لبخند



مامان خودم و مامان بابا ناصر روز شما مبارك .....دوستتون داريم ...............قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 16:10
سلام روز مادر مبارك
مامان ابوالفضل
3 خرداد 90 16:42
مامانی روزت مبارک امسال واقعا یه حال دیگه ای میده به ما
مامان مه یاس
4 خرداد 90 12:33
سلام مامانی روزت مبارک مامانی جدیدجدید