مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

دلم گرفته .....

1390/1/22 14:20
764 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني عزيزم ......

نمي دونم چرا اينقدر دلم گرفته ، بعضي اوقات بعضي چيزا و بعضي حرفا اذيتم مي كنه .......
مي دونم تو با مني و مي دوني چيو مي گم ........

ديشب بابايي شيفت بود و من از ساعت ۲:۲۰ شب بيدار شدم تا ۴:۳۰ و ۵ بيدار بودم همش فكراي بيخودي مي اومد تو سرم ، اصلاً حالم خوب نبود .........

اميدوارم روحيه ام برگرده و شبها خوب بخوابم ...... عزيزم واسه ماماني دعا كن .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله منا
27 فروردین 90 21:17
سلام مامان و بابای مانی.خیلی وبلاگ قشنگی دارید ایشالا که مانی سالم و تندرست باشه .و همین طور شما.قول میدم که مانی به دنیا اومد چیزای خوب بهش یاد بدم البته کار سختی ولی ..... قربون مانی برم می بوسمت عزیزم بوس