مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

ديشب خوابتو ديدم .....

1390/1/22 14:24
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني جونم ......

ديشب دم دماي صبح خواب عسلمو ديدم واي نمي دوني چه حس خوب و نازي بود .......
عزيزم خيلي دوست دارم تو واقعاً ناز بودي و من داشتم از داشتنت تو بغلم ديوونه مي شدم و غرق شادي بودم ......

خيلي خيلي دوست دارم بازم ببينمت ...... اميدوارم سلامت و به موقع به دنيا پا بذاري ......
اين روزا خيلي دلشوره دارم فدات شم ......

ورجه ورجه هاتو دوست دارم گل نازم .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ندا
22 فروردین 90 19:13
سلام بر مامان مانی کوچولو که ورجه وورجه هاش مامانش و شاد می کنه... مامانی دیشب خوابتو دیده ، امیدوارم سالم و زیبا بدنیا قدم بزاری و در آغوش مامان و بابات جا بگیری تو هم برای من دعا کن