مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

تولد خاله مهتاب ....

1390/1/21 12:11
4,339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانی جون .....

فردا تولد خاله مهتابه ......... خاله مهربونی که توی خاله ها من بهش علاقه خاصی دارم البته همه همین حس رو دارن ....

البته یه چیز مهم دیگه ای هم هست خاله مهتاب شوهرش که حسین جون باشه متولد ماه تیره و خیلی هم مهربون و با احساسه .....

هر دوشون رو دوست دارم و امیدوارم تولد ۱۲۰ سالگی شون رو با هم جشن بگیرین ......

انشاء ا... تو هم به دنیا بیایی و برات تا ۱۲۰ سالگی جشن تولد بگیریم ......



اینم کیک تولد از طرف من وبابایی و مانی به خاله مهتاب عزیز و دوست داشتنی ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی بنی جون
21 فروردین 90 12:53
عجب کیکی قربونششششششششش امیدوارم 120 ساله باشه با عمر پر موفقیت و شادی در کنار همه عزیزان.وبلاگ بنی هم ابدیت شد خوشحال میشیم سر بزنید
فاطی جونی!!
22 فروردین 90 14:26
سلام خوفی؟ خوشی؟ سلامتی؟ قدم نینی به دنیا نیومدتون مبارک! ایشالله 120 سال نه بابا اصلا نمیری!!! تفلد تفلد تفلدت . . . (مبارکش باشه وقتی اومدی میگم) دوستت دارم مامانیتو بیشتر (آخه هنوز ندیدمت) به هرحال هرجا هستی خوف و خوش و سلامت باشی بازم میام بوسسسسسسسسسسسس واسه خودت و مامانیت حتما بازم میام پس بای تا های