مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

این هفته ها .....

1390/11/30 11:59
860 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم

مانی جونم .....قلب

این روزا مامانی بی معرفت شده و وقت نمی کنه بیاد واست بنویسه عزیزم .....خجالت

خیلی خیلی الان دلم واست تنگ شده ......دل شکسته خیلی مامانی سرش شلوغه .....متفکر از خونه هم که خودت می دونی وقت نمی شه .....متفکر

اما قول می دم تو اولین فرصت واست بنویسم ......هورا

هفته .... هفته می گذره و بهمن ماه هم تموم شد الان تو 7 ماه و 25 روز داری عزیزم .....هورا دلم می خواد بغلت کنم و ببوسمت 5 روز دیگه می شی 8 ماهه عزیزم .....هورا

دوست دارم به اندازه ..............................قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سوفیا
29 فروردین 92 12:39
مانی جون........................ من هم خیلی دوست دارم