مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

برای مانی .....

1390/11/17 10:15
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .....

مانی جونم سلام ......

الان که دارم می نویسم تو مهد تودکی و مامانی دلش واست تنگ شده ......ناراحت

امروز کم کار تر بودم و الان دلم واست یه ذره شده ..... قلبروزهایی که سرم شلوغ باشه لااقل زود می گذره تا ساعت 1:30  اما امروز که تقریباً کارام تموم شده نمی دونی چه حسی دارم .....سوال

عزیزم ..... خدا رو شکر می کنم به خاطر داشتن تو پسر نازم ......فرشته

خدا رو شکر ....... خدا رو شکر ..............بغل

خدا یا شکر به خاطر بابای مانی و مانی نازم و همه کسانی که دوستشون دارم ......قلب خدایا شکر به خاطر تمام نعمت هایت ...... خدایا خودت همه دل خوشی هامو واسم حفظ کن ......قلب

دوست دارم خدا جون .............. قلبدوست دارم مانی جون ....... قلبدوست دارم ناصرم .......قلب دوست دارم بابا جون و مامان جونم ...... قلبدوستتون دارم همه ی ................قلب

خدایا ..............................................بغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مانی جون
17 بهمن 90 15:57
وای من که اصلا نمیتونم یه لحظه هم از مانی جونم دور شم الهی قربونش برم که نصف روز از مامانش دوره
سمیرا مامان آنیتا
20 بهمن 90 10:37
راست میگی واقعا باید خدا رو شکر کرد بابت این همه خوشبختی... و از همه مهمتر بابت این بچه هایی نازی که داریم
مامان ابوالفضل
21 بهمن 90 14:30
ترنم زندگی من
25 بهمن 90 10:19
چقدر خوبه آدم قدر نعمتهایی که خدا داده را بدونه. مانی کو چو لو را ببوسین
مادر کوثر و علی
29 بهمن 90 12:29
سلام عزیزم چه زیبا و ساد و دوست داشتنی نوشتی به ما هم سر بزنید هم آپیم و هم دوستتون داریم
سوفیا
29 فروردین 92 12:42
منم خیلی دوست دارم خاله جون