مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

سفر مانی به شیراز 2

1390/11/16 11:07
1,477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ......

من و بابا و مانی یه مدت نبودیم ......چشمک

ممنون از نظرات دوستان ......قلب

تو این مدت مانی 7 ماهه شدماچ و کلی گشت و گذار کرد ..... هوراانشاء ا.... به زودی عکس های 7 ماهگیشو می ذارم رو سایت ....چشمک خیلی تنبل شدم ....ناراحت البته سرم خیلی شلوغه و کم وقت می کنم وبلاگه پسر گلمو به روز کنم اما قول می دم سعی خودمو کنم ......سوال

این سری یه اتفاق بد هم رخ داده بود ناراحتو پسرعمه بابا ناصر فوت شد و ما برای تسلیت خدمت عمه جان رسیدیم .... ناراحتروحش شاد ..... و صبر برای عمه جان و شوهر عمه عزیز ..... و تمام خانواده بابا ناصر ....فرشته

این سری عکس های سفر دوم مانی به شیراز برای دیدن مامان بزرگ و بابابزرگ ......هورا


اول سفر از جاده ساری به فیروزکوه برف قشنگی داشت ...

اینم بابا و مانی جون در ابتدای سفر .....

مانی جونم جلوی حرم شاهچراغ ...... خدا حاجت همه رو برآورده کنه الهی .....

مانی جونم با بابایی تو حافظیه ....

مانی در حافظیه .... قربون خندت بره مامانی .....

مانی در جلوی درب ارگ کریم خان زند ....

مانی و بابا و مامانی سوار بر اسب تو میدان امام اصفهان ....

مانی در کنار سی و سه پل ....

مانی در دلیجان ....

مانی در گدوک ..... جاده فیروز کوه ......

این سفر یه سفر به یادموندنی واسه من و بابا و مانی بود ...... جای همه خالی .....

دلمون واسه همه تنگ می شه ...... شاد و تندرست باشید .... تا سفر بعدی ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سمیرا مامان آنیتا
16 بهمن 90 11:08
اووووووووه شیراز .. منم رفتم منتها بدون نی نی خوشحالم که خوش گذشته 7 ماهگی مانی جون هم مبارک
نانازيا
16 بهمن 90 14:10
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا www.nanazia.ir
وبلاگ نیوز
16 بهمن 90 15:57
باسلام وب شما درهر بار اپلود در فهرست لینک های اپدیت شده روزانه قرار می گیرد برای ادامه همکاری در بخش خدمات ویژه درصورت امکان تبادل لینک کنید ضمنا لینک شما درلیست وبلاگهای های لینکباکس وبلاگ نیوز کماکان باقی خواهدماند باتشکر
نسرین
17 بهمن 90 13:59
سلام مامان مانی جون ممنونم که به وبلاگ سروش سر زدی خوشحال شدم راستی بابای سروش هم مثل بابای مانی توی اورژانس 115 کار میکنه البته گیلان .ولی خوب چالوس و نوشهر هم بود. اسمش سعید کهال احتمالا بابای مانی جون نمیشناستش شاید رفیق از آب در اومدن خدا رو چه دیدی
مامان مانی جون
17 بهمن 90 15:56
وای خوش به حالتو الهی دفعه بعد واسه جشن برین شیراز
مهرانه مامان مهرسا
20 بهمن 90 8:25
سلام عزيزم هميشه به سفر ماني جون ماشاالله تپل و خوشگل تر شده ها
مامان ابوالفضل
21 بهمن 90 14:30
سفر بخیر ای جانم چه نانازی شده
مامان ریحانا
24 بهمن 90 1:12
به به همیشه به گردش و مسافرت خوش گذشت؟ چه عکسای نازی
سوفیا
29 فروردین 92 12:47
مانی جون...................... من هم تسلیت عرض میکنم