مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مانی و برف .....................

1390/12/2 13:41
1,645 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ....

اولین برف بعد از چند سال بارید .......هورا

دیشب و امروز اولین برف بارید بعد از چند سال مانی جونم این بار دوم که برف می بینه البته این بار برف بارید و مانی جونم بارید برف رو دید ..... هوراحدود ٥سانت برف روی ماشین ها نشست ..... نیشخندخیلی باحال بود چون بارون می باره برف زیاد نمی نشست اما اینبار اومدو نشست ................ خیلی خوش گذشت .....قلب

مانی جون رو صبح بردم مهد تودک ....... قلبمربی های مهد مانی جونم خیلی با حالن سر صبح که رفتن مهد دیدن برف می یاد خیلی فوری و با سلیقه از اون یه ذره برف یه آدم برفی بزرگ درست کردن تا بچه ها بیان و باهاش بازی کنن و عکس بگیرن ........هورا

آفرین به این مربی های با سلیقه در مهد تودک نیایش .......ماچ

این دو روز یه اتفاقاتی افتاد که نگو و نپرس خیلی حالم گرفته بود و همش ناراحت بودم هم حالم بد بود هم از اون اتفاق ها ناراحت .....ناراحت اما امروز صبح که برف رو دیدم و رفتم مهد مانی ازشون عکس گرفتم .... کلی روحیه اومدم ......خجالت

یکی از موردها ...... مانی جونم مریض شده بود و من مانی رفتیم دکتر تا 9 شب نوبتمون شد و بعد از مطب وقتی اومدیم خونه مامان بی حواس کلید رو رو در بالا جا گذاشته بود و پشت در موندیم .... و خوردن زمین با مانی جون همون شب و البته مانی جونم چیزیش نشد ولی من پاهام و دستم زخم شد .... خدا رحم کرد .....متفکر

یکی دیگه دیروز که رفتم دنبال مانی تو بارون .... ناراحتمانی رو با سویچ تو ماشین گذاشتم و حدود نیم ساعت طول کشید تا در ماشین رو باز کردیم مانی جونم توی ماشین و من بیرون با چشم های پر از اشک .....گریه

خدایا شکرت که خوبیم و سالم ..... قلبخدایا خودت حفظ کن مانی جونم رو .....قلب



مانی متعجب و آدم برفی .....


مانی در حال خوش و بش با آدم برفی .....


مانی در حال خوردن برف .......


اینم مانی جونم ....... تو روروک .....


اینم مانی جون مشغول بازی بعد از اومد از مهد تودک .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیرا مامان آنیتا
2 اسفند 90 14:30
مانی جون چه حالی میکنه با برف و آدم برفیش ... عزیزم من عاشق اون کتابخونه تون شدم یعنی
مادر کوثر و علی
4 اسفند 90 12:18
وای عزیزم چه پسمل ماهیییییییییی چه آدم برفی خوشملی
مامان مانی جون
4 اسفند 90 13:27
الهی بلا دور باشه و دیگه از این اتفاقای بد نیوفته مانی جونو ببوس مواظب جوجوی کوچولو باش
مامان ریحانا
5 اسفند 90 2:23
سلام خدارو شکر که به خیر گذشت خاله آدم برفی رو دوست داشتی؟
سوفیا
29 فروردین 92 12:35
مانی جون....................... دومین برفت مبارک