مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

تولد دخترخالت كيميا جون .....

1389/12/18 9:38
1,296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني جون ....

راستي يادم رفت واست بنويسم كه خالت يه دخترخاله خوشگل واست آورده امروز ۸ روزشه اسمشو گذاشتن كيميا .....

اسم اون يكي دختر خالت سوفياست و الان كلاس اوله ...............

اميدوارم هر دوشون و پدر و مادرشون هميشه شاد و سلامت و خوشبخت و تندرست باشند .....

 

اين عكس كيميا جون وقتي سه روزه بود .....
خيلي دوسش دارم ..... نازه ..........



اينم عكس سوفيا و كيميا در كنار هم .......
 فداشون بشم انشاء ا.... صحيح و سالم و سلامت باشن ............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مانی جون
18 اسفند 89 12:38
من خودم با اینکه الان وارد 7 ماه شدم هنوز هم با خوردن ماست وپنیر وبیسکوییت و هر چیز پاستوریزه و شیر خشک دار حالم بد میشه 1.قبل از خوردن ماد تشیل دهنده رو ببین2.سعی کن بعد از غذا یه کیوی بخوری ه هضم غذا رو سریع کنه 3. نارنگی نخور4.شاید بعضی قرص ها با معده ی شما ناسازگار باشه(من خودم عد از خوردن فولیک دایم حالم بد میشد به همین خاطر نخوردم)5. کشک خشک البته اصل و مرغوب آب معده رو جمع میکنه و خوردن کشک بعد از بالا آوردن هم کمی معده رو آروم میکنه 6. آب جوشیده(معدنی فایده ندارد)و خنک البته کم کم برای رفع تشنگی بخرید7.خوردن نوشابه کولا(سیاه)کمک میکند باد گلو بزنید و این کار معده را سبک میکند8.مرغ هم کمی سنگین است یشتر کوشت بخورید. من تمام این موارد رو انجام دادم و موثر بوده امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد
مهدی مقصودی
18 اردیبهشت 90 19:36
salam fadatoon besham


مرسي داداشي دوست دارم .........
دل من و ماني و باباي ماني واسه ديدندت لك زده .....
داداشي مراقب خودت باش مي بوسمت ...................[hr