مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

ماماني خيلي ترسيد .....

1389/12/21 11:46
1,408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني جون ....

عزيزم ديشب تا صبح با من بودي بدون هيچ حركتي .....

خيلي ديشب حالم بد بود تازه مامان بزرگت هم حالش بد بود باباي اومد و بهش دارو داد و سرم وصل كرد و رفت و بعد رفتن بابات من حالم بد شد خيلي درد كشيدم از اونجايي كه باباتم شيفت بود همش دعا مي كردم و ازت خواستم يه تكوني بخوري نمي دونم چرا اصلاً به من توجه نمي كردي خيلي ترسيده بودم تا صبح كلافه بودم .............

ديشب به خانم دكتر زنگ زدم گفت امروز برم ويزيت شم و خونه بمومنم استراحت كنم اما پيش خودم گفتم بيام اداره حتماً تو روي صندلي اداره كه مي شينم تكون مي خوري همين هم شد .....

كلي ذوق كردم الان هم كه دارم مي نويسم احساس مي كنم متوجه مي شي و وِل ول مي خوري

دوست دارم عزيزم ........

اميدوارم هميشه ورجه ورجه كني تا ماماني و بابايي از بي حركتيت نترسن .......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)