مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

ماني جونم پنج ماهه شد ....

1390/9/5 22:08
837 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...

ماني جونم پنج ماه از زندگي قشنگشو پشت سر گذاشت ......قلب
خدا رو شكر مي كنيم من و بابايي به خاطر اين نعمت بزرگ ..... قلبخدايا شكرت ...... قلبخدايا شكرت .....هورا

عزيزم ماماني پنج ماهه حس مادري رو تجربه مي كنه و بابايي هم حس پدري رو ........ هورادوست داريم ......ماچ

با تمام وجود مي بوسمت عزيزم .... ماچخداوند سايه بابايي رو هميشه روي سر ما نگه داره ......قلب

اينم عكس هاي ماني جونم در ماه پنجم روي تختش ......

تا كي اندازه تختش مي شه خدا جون ......







الهي قربونت برم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نانی
5 آذر 90 23:10
خوش تیپ 5 ماهگیت مبارک
daei mehdi
6 آذر 90 3:33
fadat beshe daei 5 mahegit mobarak azizam bos bos ey kash alan pishet bodam
سارا
6 آذر 90 18:17
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟ مرسي كه به وب من سر زدي نظرت يه روحيه مثبت براي ادامه نوشتن من بود با اجازت من لينكت كردم اگه اسم ديگه اي مي خواي واسه اينكه لينكت كنم بهم خبر بده منتظر حضور گرمت هستم
نی نی توپولی
6 آذر 90 22:26
گوگولی مگولی بانمک خاله لپت برم دوستت دارم خیلی خیلی بانمکی
مامان امیر علی
7 آذر 90 20:47
جیگری مبارک باشه .قربونه تیپت و شکلت .ماشاله
مامان رها
8 آذر 90 12:41
سلام عزیزم مبارک پنج ماهگیت خاله ،ملیحه جون چه کار خوبی میکنی عکسهای ماهگذدش رو رو تختش میندازی خیلی جالبه رشدش کاملا مشهود میشه آفرین به این مامان نکته سنج
مامان مانی جون
9 آذر 90 13:53
پنج ماهگیت مبارک پسر کوچولو
سوفیا
29 فروردین 92 13:18
5ماهگی مبارک