مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

اسباب كشي .....

1390/9/8 22:12
1,546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .....

ماني جونم سلام .....

الان كه دارم مي نويسم ......سوال داريم وسايل خونه رو جمع مي كنيم ..... اوهآخه اسباب كشي داريم و بايد بريم يه خونه ديگه .......متفکر

البته بايد بگم كه اين خونه هم بزرگتر هم خوشگل تر چشمکتازه سه تا اتاق خواب داره و من هم اتاق كارم رو دوباره دارم ....لبخند

آخه از وقتي تو به اين دنيا پا گذاشتي و  زندگيمون رو پر نور تر كردي هوراو ما سه تايي شديم ديگه من اتاق كار ندارم .....قهقهه

عزيزم اسباب كشي با تو خيلي سخته .......اوه همش گريه مي كني و بهونه مي گيريگریه و ماماني هم نمي تونه به كاراش برسه .....متفکر

بابايي فردا شيفته و من با تو تنهام و اميدوارم زياد ماماني رو اذيت نكني تا بتونم وسايل رو جمع كنم ......قلب

عزيزم دوست دارم ماچو فكر كنم تا يه مدت كه اينترنتم به راه بشه ديگه نتونم واست بنويسم .....ناراحت خيلي دوست داريم هم من و هم بابايي ......قلب

اميدوارم در خونه جديد روزگار خوبي رو من و بابايي و ماني جون داشته باشيم .....هورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رها
10 آذر 90 11:09
سلام ملیحه جون امیدوارم تو خونه جدید روزهایی خوبی در کنار مانی عزیز داشته باشید
سوفیا
29 فروردین 92 13:15
مانی.................. توخونه جدیدشادباشی