مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

آلبوم جدید عکس مانی در 5 ماهگی ...

1390/9/4 14:27
1,973 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .....

این سری عکس های جدید مانی جون من در ماه پنجم زندگی قشنگشه .......

دوست دارم عزیزم ......


مانی خونه خاله مهتاب ..


مانی جون وقتی برای شکار شیر به جنگل شهید زارع رفته بود ....


مانی و بابایی در حال زورازمایی .....


مانی وقتی تو خواب نازه .... عزیزم .....


مانی جونم خیلی جدی (مگه چیه...ها)


مانی وقتی شیر پنیره می کنه (وای چرا اینجوری شدم)


مانی جون بعد از بلند کردن وزنه ١٢٠ کیلویی(دیگه نبود؟)


مانی این عکس توی چهار ماه و 28 روزگی گرفت (خب حالا در مورد چی بحث و گفتگو کنیم؟)


قربون خندیدنش بشم (هه هه شما چقدر باحالین...)


الان نزدیک به دو ماهه که مانی جونم اب دهنش زیاد می ریزه .. و داره لثه اش می خاره ..
(اجازه بدین بلند شم شما بنشینید...)

مانی جونم تو رورووک ...(برو کنار له نشی...)


این عکس مانی جونم چهار ماه و 29 روزگیش گرفته موقع لباس پوشیدن خیلی شیطون شده بودی عزیزم .....
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مانی جون
4 آذر 90 13:04
مانی جونم پنج ماهگیت مبارک
مامان گیسو
4 آذر 90 16:23
سلام دوست گلم ماشاا... هزار ماشا... چه نازه پنج ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان زهرا نازنازی
4 آذر 90 17:18
ماشاالله به گل پسره قشنگتون ممنون از حضوره سبزتون الهی همیشه سلامت و شاد باشید
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 آذر 90 17:28
چه پسر نازی دارید. خدا حفظش کنه. ممنون به ما سر زدید.
مامان آرینا
4 آذر 90 18:57
سلام دوست عزیزم.ممنون که به ما سرزدید. خدا حفظش کنه .معلومه خیلی جذبه داره.
سمانه مامان پارسا
5 آذر 90 11:12
سلام خانومی مرسی اومدید پیشمون ببین ما هم با همون کشتیه اومدیم گل پسرت خیلی ماهه خدا حفظش کنه
مامان مه یاس
5 آذر 90 14:16
الهی فدات شم مانی خوشمله چقدر شما نازو آقایی
منم مامانه مانیم
17 مرداد 91 16:50
وای چه پسره زشتی داری انقد لباسه قشنگم تنش کردی بازم زشته عینه باباش زشته بزار تو وایستکس شاید سفید بشه مانیه من قشنگه اسمه بمو عوض کنم اه اه اه زشت



ممنون از نظرتون ........... دوست داشتم عکس مانی شما رو می دیدم ..... اما ...... من تو زندگیم تا حالا بچه زشت ندیدم .... خوب خوش به حالت مانی جونت نازه اگه می شه آدرس سایتتو بذار می خوام مانی خوشگلت رو ببینم .....
خالق همه زیباییها خداست .... امیدوارم به خلقتش و داده هاش شک نکنی .....







سوفیا
29 فروردین 92 13:23
البومت قشنگه عزیزم