مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مانی و تحمل بالا .....

1390/4/10 15:13
1,097 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانی من .......

مانی جون روز سوم تولدش یعنی 8 تیر اولین دور رو تو شهر زد و رفت به خانه بهداشت واسه آزمایش خون و تست شنوایی سنجی از اونجایی که ما عجله داشتیم یه ریع زودتر رفتیم و اونجا منتظر موندیم تا ساعت 9:30 دقیقه بشه و مانی بشه دفیفاً بشه سه روزش تا ازش تست خون بگیرن ......ماچ

و بعد از اون رفتیم تست شنوایی سنحی و بعد هم تصمیم گرفیم مانی رو ببریم تا دکتر ختنه ش کنه ......هورا
خیلی لحظه سخت و عذاب آوری واسه من بود کلی ناراحتی کردم و سر بابا ناصر هم غر زدم ...... نگرانمانی من تحمل کرد و خوب طاقت آورد ......لبخند

عزیزم ... وقتی اومدی خونه درد داشتی و ما هم از شربتی که دکتر واست نوشته بود بهت دادیم و تو خوابیدی و نمی دونی چه لحظه های سختی بود شیر نمی خوردی و من نگران بودم .... نگرانبا قاشق شیر بهت دادم و تا شب دلشوره داشتم حال خودم هم که اصلاً خوب نبود .....ناراحت آخر شب بابا ناصر از شیری که تو شیشه آمده کرده بودم بهت داد و وقتی گفت تو همشو خوردی خوشحال شدم ..... لبخنداما بالاخره پسرم امروز حالت خیلی بهتره و قراره بری حموم .....ماچاوه



اینم مانی جون من بعد از .........ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
10 تیر 90 18:21
سلام، مبارکه مانی جون چه ناناز لالا کردی
مامان ریحانه
12 تیر 90 14:06
مبارکه
مامان رها
13 تیر 90 13:35
مبارکه مانی جون
mamane amir ali
22 تیر 90 14:36
midonam che hali dashti .man ham keshidam.ama rahat shod.vaseh khodesh khob bood.