مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

تولد عمو حسين و دايي مهدي به عبارتي ....

1390/4/7 18:57
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني جون ....

دايي مهدي ( البته به روايتي ) متولد 7 تيره اما تو شناسنامه و همينجوري همه مي دونن كه 13 مرداد به هر حال به خاطر دايي مهدي هم كه شده تولدش مبارك ..... انشاء ا... صد سال زنده باشه و از راه دور مي بوسمش .... دايي مهدي از ما خيلي دوره اما دل ما هميشه پيششه اميدوارم زودتر بياد ايران و تو رو ببينه ....قلب

و اما ...........

فردا 8 تير ماه تولد عمو حسين شوهر خاله مهتابه ..... الان تو تو بغل خاله اي و من هم خيلي درد دارم ولي الان كه دارم مي نويسم حس خوبي دارم .... دردم كمتر شده .....

عمو حسين تو رو خ0يلي دوست داره و همش لطفش شامل حالمون مي شه اميدوارم هميشه سالم سلامت و تندرست باشه ....

امشب همه خونه ماماني ليلا دعوتن و قراره كه واسه عمو حسين تولد بگيرن .... اما من نمي تونم برم .... از همين جا بهش تبريك مي گم ......

اينم كيك تولد از طرف من و بابا ناصر و ماني .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باباي سيد اميرعباس
7 تیر 90 19:27
سلام وبلاگ زيبايي داره ني ني خوشگل و نازتون خدا ايشالا براتون حفظش كنه ايشالا به وبلاگ ني ني ما هم سر بزنيد خوشحال ميشيم در صورتي كه با تبادل لينك موافقيد خبرمون كنيد موفق باشيد و پايدار
مامان مانی جون
7 تیر 90 21:24
مانی جونم تولدت مبارک به دنیا خوش اومدی الهی تو و مانی من و تمام نی نی ها سالم و سلامت باشن. مامان ملیحه زیاد ناراحت نباش مانی من 2400 بود اما الان خوب وزن میگیره
مامان ابوالفضل
9 تیر 90 18:55
سلام به مانیه عزیزم خیلی خوشحالم تولدت مبارک گل پسر
مامان مانی جون
9 تیر 90 20:17
سلام مبارکه مانی من زیاد میخوابید اما چون من ترنجبین میخوردم و شیرم خوشمزه میشد زیاد میخورد. در مورد اون حسی هم که گفتی من هم دقیقا همین جوری بودم و هنوزم هستم.مخصوصا وقتی مانی جونم شیر میخوره. اوایل که خیلی نگران سلامتش بودم و دلشوره اینکه از پس کاراش بر میام و ... همه اینا باعث ناراحتیم میشد و بی دلیل گریه میکردم.اما حالا بهترم. با این حس مبارزه کن شاید کم خوابی هم تو این مسئله تاثیر گذار باشه من که تو شبانه روز یک یا دو ساعت میخوابم آخه دست تنها هم هستم
مامان رها
13 تیر 90 13:33
سلام عزیزم ملیحه جون خیلی خیلی تبریک الهی مانی خیلی جیگر مواظب باش مامان مهربون راستی یادت باشه روزی یک بار حتما بهش ترنجبین بده خیلی تو وزن گرفتنش کمک میکنه
mehdı maghsoodı
26 تیر 90 21:11
asheghetaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm


مرسي داداشي .... دوست دارم مي بوسمت .....