مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

سلام گلم ...

1390/3/19 12:33
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

ماني من سلام ....

اين روزا حال ماماني اصلاً خوب نيست ..... يعني يه موقع خوبه يه موقع بد ....

ديروز پيش دكتر بوديم من و بابايي .... خدا رو شكر تو خوبي و دكتر گفت هم فشارم خوبه هم وزنم .....
البته اينو هم بگم من خيلي چاق شدم .... حالا بعداً عكسامو مي بيني خودت قضاوت مي كني عزيزم ....
ديشب خيلي كمر درد داشتم .... اصلاً نمي شه خوابيد چون خيلي به شكمم فشار مي ياد .... روزهاي سختيه عزيزم .... اما با فكر تو قابل تحمل و گذراست ....ديشب دندون آخريم هم يه خورده شكست و درد مي كرد ....
عزيزم من و بابايي دوست داريم ......... مي بوسمت .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
20 خرداد 90 19:53
روزهای آخر انگاری خیلی سخته بهتر بشی ایشاالله عوضش ارزششو داره تا چند هفته ی دیگه مانی جون توی بغلته