مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

امام زاده عبدا.... آمل -

1390/3/15 12:43
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانی ......

مانی جون از پنجشنبه که اداره تعطیل شد 3 روزه که تعطیله بابایی جمعه رو شیفت بود و این دور روز با هم هستیم .....

دیروز رفتیم امام زاده عبدا.... آمل همراه دایی گلی ، مادرجون ، خاله محترم و پسرخاله سعید و دختر خوشگلش ساقی و دایی و دختردایی نازت سارا کوچولو همه و همه یه 20 نفری می شدیم ..... موقع برگشت هم رفتیم پارک طلایی آمل ....

اونجا هم من و هم بابایی و همه و همه واسه سلامتیت دعا کردیم و آرزو کردیم که سالم تندرست و به راحتی پا به این دنیا بذاری عزیزم ....

خوب بود ولی این دو سه ساعت راه به مامانی خیلی خیلی فشار  اومد و دیشب خیلی درد کشیدم همش احساس می کردم به تو هم خیلی فشار اومد .....

بابایی دوست داشت از دیروز بیایم تو سایتت و واست یه چیزی بنویسیم .... اما امان از من تنبل .....
از بابایی می خوام تا تو پست بعدی واست بنویسه .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مانی جون
15 خرداد 90 14:38
ممنون که سر زدی به امید خدا هر چه زود تر عکسای مانی جون تو رو ببینم
مامان مه یاس
17 خرداد 90 12:07
سلام مامان منم برای هر دوتا تون آرزوی سلامتی می کنم امیدوارم مانی کوکچولو به راحتی و سلامت دنیا بیاد مامانی با همه خستگی هات تنبلی نکن ما منتظر پست های بعدیت هستیم
مامان رها
18 خرداد 90 13:14
سلام گلم مواظب خودت باش این هفته های آخر خیلی مراقب باش امیدوارم هردوتون سلامت باشین
الی
18 خرداد 90 20:15
سلام وب قشنگي داريد مامانی . مايل به تبادل لينك هستم اگر موافق بودي بهم خبر بده خوشحال میشم بیشتر باهم در ارتباط باشیم