مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روز معلم ....

1390/2/14 12:37
955 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانی عزیزم ....

امروز روز معلم بود ، مامانی هم یه جورایی معلمه .....چشمک

امروز خیلی پیام تبریک گرفتم تا حالا که کادو نگرفتم جز یه دسته گل بهار قشنگ از طرف دو تا از شاگردا ......هورا

عزیزم دوست دارم و واست بهترین ها رو آرزو می کنم .....لبخند

امروز از دو جهت برام روز بزرگیه هم روز معلمه و هم روز سالگرد عقدِ من و بابایی که به اندازه تمام دنیا دوستش دارم .....قلب

خیلی لحظاته جالبی بود وقتی به روز عقدمون ، گروه خونی و ...... فکر می کنم ........ متفکر

دوست دارم عزیزم ....... بوس بوس ماچ

روز معلم رو به همه معلم ها تبریک می گم ....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ناردونه
12 اردیبهشت 90 17:38
http://irbanoo.ir
مامان ابوالفضل
14 اردیبهشت 90 15:45
سلام به مامان مانی ، روز معلم مبارک ، خانومی سالگرد عقدتون هم مبارک . سال دیگه اینموقع به گوگولی مگولی بیشتر خوش باشین
مامان رها
15 اردیبهشت 90 10:43
سلام عزیزم روزتون مبارک سالگرد عقدتون هم مبارک ان شا الله سال بعد با مانی جون جشن میگیرین