مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

ماشين هاي كوچيك ....

1390/2/11 15:02
1,729 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني جون .....

ديشب من و بابايي با هم رفتيم بيرون ..... كلي واست اسباب بازي خريديم ......

چهار تا ماشين كوچولوي ناز كه كاميون هاي كوچولوي جرثقيل ، باربر ، سيمان مخلوط كنه  ، بولدزل ......

و يه ماشين سرعتي كوچولوي خوشگل زرد رنگ و چهار تا ماشين كوچولوي آمبولانس ، آتشنشاني ، پليس و ماشين گارد ..... و يه عروسك بت من ......

عزيزم اميدوارم خوشت بياد ..... عكس هاشونو وقتي گرفتم مي ذارم واست .......


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مصطفی
11 اردیبهشت 90 1:29
من کاربر این سایت نیستم همینجوری با وبلاگتون آشنا شدم و خیلی از دست نوشته هاتون خوشم اومد و نتونستم جلوی خودم رو بگیرم تا کامنت نزارم . امیدوارم مانی جون سالم بدنیا و زود بزرگ بشه و باعث سربلندیتون بشه . من برای همه بچه های فامیل یه کتاب شازده کوچولو خریدم اگه می شه شما یه دونه از طرف من واسه مانی بخرید ممنون می شم . بوس برای مانی






سلام ........
ممنون آقاي مصطفي عزيز
اميدورام شما هم تو زندگيتون سلامت و شاد و تندرست باشيد و شما هم واسه كوچولوتون بنويسيد .... ممنون از نظرتون ....

مامان مه یاس
11 اردیبهشت 90 11:55
سلام اگه عکس چیز هایی رو که واسش می خری و تو وبت بگذاری بهتره بی زحمت لطفا


سلام
حتماً مي ذارم فرصت نكردم عكس بگيرم .....
مرسي كه بهم سر زديد ........