مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

فرشته کوچولوی ما ....

1390/1/20 18:26
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانی جون ......

بالاخره امروز تونستیم من و بابایی سایتت رو تو خونه باز کنیم و با هم واست بنویسیم ......
عزیزم نه به دیشب تا صبح که اصلاً تکون نخوردی و نه به حالا که اینقدر ورجه ورجه می کنی که هلاک شدم .....

فدات شم امیدورام همش ورجه ورجه داشته باشی تا اینکه بخوای خواب باشی و من و بابایی از نگرانی حالمون بد شه .......

بابایی می گه این روزا خیلی دیر می گذره و من آرزو می کنم که تو سر موقع و صحیح و سالم بدنیا بیایی .....

می ترسیم زود بیایی فرشته کوچولوی ما ......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamane
20 فروردین 90 23:35
با سلام وبلاگ مامانی در راستای رفع نیاز های مادران و کودکان در بخش های مختلف به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و به زودی در قالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز می کند. چنانچه فعالیت این سایت را مفید می دانید آدرس ما را در قسمت پیوندهای وبلاگ خود وارد نمایید. با تشکر گروه وبلاگ های مامانی
آبان
21 فروردین 90 9:20
سلام مانی کوچولو...عیدت مبارک گل پسری...انشاا..بهار سال 91سالم و تندرست در کنار مامان و بابای مهربونت شیطونی کنی...مانی کوچولو!؟ انقد مامان ملیحه رو حرص نده... یه کمی بیشتر تکون بخور که مامانی خیالش راحت بشه که تو سالمی. دیروز مامان ملیحه یه کوچولو مونده بود گریه کنه که...؟؟؟ که تو ورجه ورجه کردییییییییی... قصه ما به سر رسید ولی مانی جون هنوز به دنیا نیومد...تیرماه میبینمت مانی کوچولو...