مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روز بابایی مبارک .....

1390/1/20 13:01
1,999 بازدید
اشتراک گذاری

روز پرستار مبارک ......

سلام مانی جون امروز روز باباست .....

آرزو می کنم روزش مبارک باشه و همیشه خودش سلامت و تندرست باشه و بتونه به نحو احسن به مریضاش کمک کنه .....

بابا جونت تو اورژانس ۱۱۵ کار می کنه و از خرداد ۸۹ تا حالا اومده پیش مامانی و داره تو ۱۱۵ اینجا خدمت می کنه .......

دوستش دارم و از صمیم قلب روز پرستار رو بهش تبریک می گم .......

مانی جون من و بابایی آرزو داریم تا تو هم دکتر بشی و بهت بگیم دکتر مانی محبی .......

به امید روزهای که تو پدرت با هم همکارهای خوبی باشین و بتونین به مردم خدمت کنید ......

من این روز رو به همه پرسنل علوم پزشکی و همکارهای بابا ناصر تبریک می گم .....

به امید این که روزی بیاد که هیچ مریضی نباشه .......


اینم عکس بابا ناصر - ۱۳ به در سال ۸۸ - پل خان .......
می دونم دوست نداره عکسش باشه اما من می ذارم امیدوارم خوشش بیاد ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

maria
20 فروردین 90 14:27
سلام به مامان خوش سلیقه مانی امیدوارم که همیشه شاد باشید من مامام پارمیدا هستم و الان هم هفته 25 از دوران بارداریم برای پارمیدا عزیزم وبلاگ نساختم اما به وبلاگ ها همیشه نگاه میکنم و به شما بابت وبلاگ قشنگتون تبریک میگم