مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مانی جونم تو تیرماه 93 .....

1393/4/27 18:49
1,377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نماز و روزه هاتون قبول ....

مانی جونم تو این ماه توی چند تا جشن تولد شرکت کرد اولین و مهمترینش تولد خود مانی جونم  5 تیر و تولد دایی مهدی 7 تیر تولد عمو حسین 8 تیر و تولد کوچولوی ناز و دوست داشتنی که تازه به این دنیا پا گذاشت پسر دایی مهدی جون 9 تیر  که اسم قشنگشو گذاشتن ماهان ..... عمه قربونش بشه الهی ...... و همچنین تولد مامان مانی یعنی خود خود خودم 17 تیر ..... امیدوارم همه 120 ساله شن و سال های سال در کنار هم شاد شاد شاد باشن .....

 

و حالا عکس های مانی جونم .....



مانی و اسکوتر خوشگلش .....



عاشق نگانم گلم ....



مانی تو استخر توپی که همشو خالی کرد ......


مانی جونم تو پارک آفتاب ...




دوست مانی ..... عشقم وقتی می ره پارک با همه دوست می شه ....



مانی تو ماه رمضون بعد از افطار با مامان و بابا رفت جگرکی ....
مانی تو جگر مامانی ...


مانی نقاش مامان ......


و این هم مانی جونم تو شب تولد مامانش ... کنار سفره افطار ...




اینم سفره افطار واسه شب تولد مامانی جای همه دوستان خالی شب خوبی بود

اما ....... بگذریم ..... همیشه شاد باشید ....



این کیک پوشک رو من و مانی واسه ماهان جونم درست کردیم .....



و اینم کیک پوشک به همراه کادو واسه خوش قدم عزیزم ... ماهان خوشگلم ...



به به چه پسری ..... و این هم ماهان .... قربونت بره عمه .....



و این هم پارک کنار خونه دایی مهدی ....



و این هم بابا جون مانی ..... سفر خوبی بود جای همه خالی ....



من و مانی .... کلی کاج جمع کردیم .... جاتون خالی ......



ماهان عسلی .....


بابای خودم ...... عاشقتم .......



مانی جونم تو کلاس مامانی .... و مسابقه نقاشی .... دوست دارم مامانی



مانی و کیمیا جونم به همراه بابایی ... پارک آفتاب ....



کیمیا جونم ... خاله فدات شه ....



و این هم سوفیا عشق خاله ....



خدایا شکرت بخاطر این پسر نازم ....



تو رو خدا شما بگید آدم نمی میره تا بچش از اون بالا بیاد پایین ....


مانی و سارا جونم عمه فدا فدا ....



سارا جونه عمه .....



و این هم تمام هستی مامان مانی ....

شادی همتون آرزمومه ......

دوستتون دارم .... لحظه هاتون شاد شاد شاد ....

نماز روزتون قبول التماس دعـــا .....





 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

نیلوفر
27 تیر 93 19:16
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان ماني جون
27 تیر 93 22:21
الهي هميشه جشن و شادي بريد مليحه جونم تولدت هم با چند روز تاخير مبارك ممنون واسه عكساي قشنگت واي من اصلا به ماني اجازه نميدم بره رو اون سرسره ها فقط كوچولوها رو ميره الهي سلامت باشه عزيز خاله ببوس ماني جوجو رو
سوفیا
4 مرداد 93 13:30
مانی جون خیلی دوست دارم
یاسمن مظلومی
4 مرداد 93 13:33
مانی جون عکساتو دیدم خیلی قشنگ بود