مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

تولد قورباغه ای مانی جون ....

1393/4/7 23:04
2,476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ....

تولد سه سالگی مانی جونم با تم قورباغه ....

جای همه خالی یه مهمونی سبز سبز سبز  ......

مانی جونم دوست دارم امیدوارم بهت خوش گذشته باشه عزیزم .....



کارت تولد مانی جونم ....



ماسکوت تولد پسرم .....



اینم عشق مامان .....


بفرمایید خوش اومدید .....



قدمتون به روی چشم ....



دستمال سفره ....



کادوی مانی به مهمونا .....



لیوان با عکس مانی .....



دفتر خاطرات تولد قورباغه ای مانی جونم .....


کلی خاطره خوب مهمونا واسه مانی نوشتن مرسی ......



گیفت های هدیه به مهمونا .....



عکس مانی واسه هدیه به مهمونا ....


بفرمایید شکلات ....





کادوی بابا ناصر ..... اسکوتر خوشگل ....



کادوی من به عشقم مانی ...... یه گردنبند و پلاک و ان یکاد ....



و اینم یک کیک قورباغه ای خوشگل ....



خیلی کیکشو دوست داشتم واقعاً قورباغه بود ....



عکس مانی جونم روی نوشابه .....



و اینم عکس مانی روی دستمال ....



و اینم میز پذیرایی .....



مانی جونم عاشقتم .....












مانی جونم  وسط تولد خوابش برد ...














مانی و بابایی .....



مانی جونم  هم داره خاطره می نویسه ....



مانی جونم بعد از تولد ...... عشقم امیدوارم 120 ساله شی ......

خدایا شکرت .....

از همه مهمونا و همکارا و خانوادم و مربی های مهربون مهد مانی و همه همه تشکر می کنم دوستتون دارم .... ممنون به خاطر همه چیز .....



 

پسندها (2)

نظرات (4)

ابجی سجا
7 تیر 93 23:39
ماه رمضان امد و دلت جشن گرفت گلبرک خنده ها بر روی لبت نقش گرفت اشک شوق می رقصد و می لرزد بر گونه هات نغمه ی یارب یارب بر کلامت اهنگ گرفت التماس دعا
سوفیا
8 تیر 93 8:55
مانی جون تولدت مبارک ایشاالله صد ساله شی
زن دایی پوری
8 تیر 93 10:23
مانی جونم تولدت مبارک؛ خیلی با سلیقه بود همه چی ؛ ملیحه جون سلیقتو تحسین میکنم ، بوس واسه جفتتون
تبادل لينک
9 تیر 93 19:58
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----------