مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

سلام به همه .... ما اومدیم ...

1393/3/19 16:53
1,479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

سلام به پسر گلم ....

بعد یه مدت اسباب کشی و کلی مشغله بالاخره ما اومدیم اول از همه به پسرم بگم ببخشید من ازت عکس زیاد نگرفتم اما همین چندتا رو برات می ذارم .....

دوست دارم گلم .

عکس های  مانی جونم ........

 



این صورت مانی جونم مامانی نقاشیش کرده ....



مانی جونم خرگوش شده ....



مانی جونم تو روز مادر و مسابقه نقاشی واسه مادر آخرین مهمونی تو خونه قبلیمون .....



مانی و سارا جون سوار بر قطار ....


مانی و مهرسانا همکلاسی مانی جونم تو استخر توپ .....




مانی و پویا جونم .....


مانی سوار بر ماشینش تو پارک آفتاب ....




مانی و بابایی در حال ماشین بازی ...





مانی جونم تو تولد خاله مهتاب هی شمع ها رو فوت می کرد و کلی خاله رو شاکی می کرد ...


مانی سنجاب می شود .....



آخه مامان من جونه من اونجا هم جای نشستنه ....



مانی محو تماشای تلویزیون ...


مانی تو نمایشگاه هلال احمر ...


مانی و سگ های هلال احمر ....


مانی و نمایشگاه بهار نارنج .....


مانی تو جشن مهد کودک نیایش ...




مانی و جشن روز معلم تو مهد کودک نیایش ....


اینم همه بچه های مهد ...... دوستای خوب مانی .... مریم جون روزت مبارک عزیزم

مانی جونم تو خونه جدیدمون ....


مانی جونم کنار دریا .....



مانی ، پویا ، کیمیا و سوفیا .... جای همتون خالی ....



اینم گل های که من واسه خونه جدیدمون کاشتم ...

همتون شاد باشید ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سوفیا
20 خرداد 93 9:03
خاله جون خونت خیلی خوشگله مبارک باشه
مامان ماني جون
4 تیر 93 22:34
به سلامتي عزيزم عكساتم مثه هميشه عالي بود تولد ماني جونم مبارك باشه ببوسش
mahasa
4 تیر 93 23:28
وب خوبی داری به ما هم سر بزن و نظر بده