مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مانی جونم تو این هفته های زمستانی ...

1392/11/3 23:56
640 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه .....هورا

قبل از هر چیز باید بگم مانی جونم دلم خیلی گرفته عزیزم ......ناراحت قربونت برم خیلی ماه شدی عزیزم ...قلباینقدر مهربون شدی که نگو .....بغل

عزیزم همش می گی مامانی بیا بغلم و تند تند بوسم می کنی .....ماچ وقتی ازت دورم می گی مامانی دیا دیا و می گی می خوام بوست کنم ...... یا می گی مامان بوس بده .....ماچ قربونت برم ... فرشتهدوست دارم ....قلب



مانی و سارا جون مشغول بازی ....



عاشقتم ....



آفرین ....



خیلی سرعتت زیاد بود عزیزم ....





مانی توی استخر توپ .....



مانی جونم پرواز کرده عزیزم .....






پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحان
4 بهمن 92 0:49
سلام خوبید؟ خوشید؟ چرا دلت گرفته عزیزم ؟ عکسها هم عالی
سوفيا
16 بهمن 92 21:25
معلومه كه به ماني جون خوش گذشته دوست دارم
مامان ماني جون
17 بهمن 92 11:30
مليحه جون خوبين عزيزم ماني جونم خوبه چه ميكنيد با اينهمه برف ببوس گل پسري رو
پریسا نجفی
17 بهمن 92 16:07
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
منا
20 بهمن 92 22:17
جونم ماني ناز من
مامان ستایش و ساجده
19 اسفند 92 14:33
سلام از طرف ما هم تولدت مبارک سوفیا خانم بعد یه مدت زیاد ما هم بروز شدیم حتا به ما سر بزنین خوشحال میشیم و منتظریم