مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

زمستون و دریا ....

1392/10/5 20:12
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز با مانی جونم و بابایی رفتیم دریا......هورا

جای همه خالی ......لبخند اما هوا یه خورده سرد بود و سوز داشت ..... عینکاما خوش گذشت ....قلب

البته باید بگم یهوی شد .....هورا مانی جون صبح اول صبح چون مهد تشریف نبردن کله سحر بلند شدن به بازی امروز چند تا کامیون اورد و صدف های که بابا ناصر قبلاً واسش جمع کرده بود رو آورد و شروع کرد و ماجرا از این جا آغاز شد بابایی که از شیفت اومد بازی مانی رو دید هوس دریا و ....... دیگه بقیه اش به روایت تصویر ببینید .....مژه

بازم می گم جای همتون خالی خوش گذشت ........چشمک

 



و این شروع بازی مانی با صدف ها و شروع یه روز خوب ....بازنده



مانی جونم کنار دریا ......عینک



این هم ژست بابا ناصر و مانی ......... خیلی باحال بود .....خنده



و  اینم بازی با شن و صدف .... قلب



عاشقتونم ......... قلب

و البته الان ساعت نزدیک 8 شبه و بازی مانی جون با صدف و کامیون ها ادامه داره ......!متفکر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سانای
7 دی 92 9:26
همیشه به سفر وخوشی اینجا شماله یا جنوب؟
مامان مانی جون
7 دی 92 10:25
ای جون عزیز دلم چه قشنگ بازی میکنه حالا یه چی بگم این پستت رو همون روزی که نوشتی خوندم ها البته همهء پستات رو خوندم اما کامنت نذاشتم تصمیم گرفتم ب کسایی که بهمون سر نمیزنن سر نزنم اما میدونم تو سرت شلوغه و کارمندی و وقت نداری اینو از کم بودن کامنتات میدونم که خودتم زیاد وبگردی نمیکنی و مثه خودم فقط واسه پسرت مینویسی میدونم هر وقت وقت کنی بهم سر میزنی واسه همین هنوز تو لینکام هستی تو از دوستای قدیمیم هستی و تقریبا از دوران بارداریم میشناسمت همیشه از اینجا جویای حال شما و مانی گلم هستم خوشحال شدم که بهمون سر زدی رمز جدید رو خصوصی ببین ببوس مانی جونو
شکوفه
7 دی 92 16:45
سلام عزیزم خوبین؟ انشالا همیشه خوش باشین. مرسی که بهمون سر زدین. مانی جونو ببوسین.
مامان ریحان
8 دی 92 1:13
سلام خوب هستید ؟ چه خوب منم دیروز کنار دریا بودم آستارا خیلی هوا سرد بود نشد زیاد بمونیم خواهر جون میدونی که همه جور آدم پیدا میشه تو دنیای مجازیییییی واسه همین رمز دار کردم عزیزم بیا خصوصی
سوفيا
16 بهمن 92 21:13
آخه زمستون ميرن دريا واقعا كهآن هم با بچه و خانواده