مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

عشق مامان ....

1392/7/23 9:04
792 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم .......

سلام مانی جونم خوبی .....................ماچ

قربونت برم مامانی این روزا واقعاً سرش شلوغه و وقت نمی کنه  پستاتو جدید کنه عزیزم ......ناراحت

این روزا سخت می گذره مامان رو یه چیزایی ناراحت می کنه کار مامانی زیاده فکر مامانی هم خیلی مشغوله عزیزم ......ماچ

اما با همه اینا وقتی تو رو دارم انگار دنیا رو دارم ......... البته بابایی رو هم دارم خوشحالم .......لبخند

عزیز دل مامان دوست دارم صبح ها که می ذارمت مهد خوابه نازی و من دوست دارم حکم بغلت کنم و نذارم بری اما مجبورم .....پسر قشنگم حرف اومده وحالا هم که حرف می زنه کامل کامل تمام جمله ها رو ادا می کنه ......پسر باهوشم .... خجالتعزیزم خیلی خوشحالم تمام فعل و فاعل رو تو جمله هات بکار میبری تازه یه چیزای می گی که من می خوام شاخ در بیارم ......مژه

در نهایت دوست دارم مامان جون ......... قلبعاشقتم ........................ فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سوفیا
1 آذر 92 20:58
مانی جون