مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

تجربه ای جدید .....

1392/6/10 13:59
785 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

مانی قشنگم یه تجربه جدید رو داره پشت سر می ذاره .......هورا

مهد مانی یه هفته رو تعطیلات تابستونی اعلام کرد هم خوشحال شدم هم خیلی ناراحت خوشحال به خاطر اینکه بالاخره مربی های مهربون مانی جون استراحت می کنن و خوش می گذرونن یه هفته رو بدون دقدقه .... ناراحت به خاطر اینکه مجبور شدم مانی جونم رو ببرم بذارم پیش مادرجون ......اوه

صبح ها باید زودتر از خواب بیدار شیم و مانی رو ببرم اونجا چون خونه مادرجون از خونه ما دورتره و دوم اینکه همش دلشوره دارم مانی جونم اذیت نشه البته مامان خودم هم همینطور ......سوال امروز روز دومی که مانی اونجاست و من به مامان جونم زحمت دادم مرسی مامان جون دستتو می بوسم خسته نباشید .... قلبمی دونم مانی اذیتت می کنه اما مرسی که به من می گی بچه خوبیه و اذیتت نمی کنه .......ماچ

البته واسه مانی خوب شد چون کیمیا جون یا به قول مانی نینیا اونجاست و مانی حسابی باهاش بازی می کننه تازه بابابزرگ هم هست که مانی رو سرگرم کنه خلاصه این روزها واسه مامانی فقط سخت می گذره خدایا خودت حافظ همه باش ...... فرشتهمشکل بعدی من اینه که نمی تونم زودتر مرخصی بگیرم چون واسه هفته بعد باید بریم شیراز و مجبورم مرخصی بگیرم و شیر تو شیری شده این روزا که نگو همش استرس دارم ..... مامان جونم مرسی واسم دعا کن .....قلب

امیدوارم مربی های مهد مانی هر جا که هستن بهشون خوش بگذره ......چشمک

مانی جونم قربونت برم دلم واست خیلی خیلی تنگ شده مواظب خودت باش عزیزم ......بغل

دوست دارم مانی مامان عسل مامان شیرین زیون مامان عشق مامان ......... ماچشاد باشید عزیزانم ....هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دانشجو
10 شهریور 92 14:20
سلام عزیزم ما توی وبلاگمون جشنواره ی زیبا ترین کودک رو برگزار کردیم منتظر حضور گرمتون هستیم ومارو با رای خودتون خوشحال کنید
سوفیا
19 شهریور 92 13:13
مانی با کیمیا خوش میگذره
مادر جون لیلا
20 شهریور 92 18:23
من که برای مانی کاری نکردم بچه دوست داشتنیه راه می رفت می گفت من اقاام روز اول رفت تو باغچه با قاشق به جای بیل باغچه رو میکند که کمی پاهاش خراشیده شد من خیلی ناراحت شدم در مجموع خیلی دوست داشتنی مانی