مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مانی جونم و از شیر گرفتنش ....

1392/5/21 13:22
535 بازدید
اشتراک گذاری

مانی قشنگم ....

مانی جونم قربونت برم الهی مامانی هیچکی منو درک نمی کنه و نمی دونه چه لحظه های سختی رو دارم می گذرونم عزیزم ......قلب

از اینکه خودت دیگه شیر مامانی رو نمی خوری ممنونم ...... می بوسمت عزیزم ..... ماچمامانی تو تمام این لحظه ها تو فکرتم حتی یه لحظه هم نمی تونم از ذهنم بیرونت کنم ....اوه

مامانی این روزا خیلی خسته اس ....... ناراحتتو که می دونی من چی می گم ....... خیلی دلم گرفته .....ناراحت

خیلی دائم اشکام سرازیز می شن دست خودم نیست دوست داشتم واسه همیشه تو بغلم بودی و از من جدا نمی شدی ....فرشته

قربونت برم همه می گن مانی چقدر فهمیده اس که خودش دیگه شیر نمی خوره الان دو روزه که اصلاً شیر مامانی رو نمی خوری و می گی بدِ اخ اِ الهی مامانی قربونت بشه عزیزم ....

مامان جونم نمی دونم واست چی بنویسم تا بگم چقدر بهت وابسته ام ..... تو تمام دنیای منی البته بابایی هم هست اما گاهی بابایی اذیت می کنه دیگه مثلاً دیروز با تو گرفت خوابید و من کلی کار رو سرم ریخته بود و تنهایی انجام دادم ..... متفکر

تو که می دونی چرا بخاطر اینکه یه چیزایی نارحتش کرده بود ..... منم اذیت شدم ........ کاش مشکلات بابایی همش بشن شکلات و تموم بشن .....هورا

خدایا خودت حافظ پسرم باش ...... خدایا خودت مراقبه همه بچه ها باش ....... خدایا به منم نیرو بده تا این لحظه های سخت رو پشت سر بذارم و تنهام نذار خداجون .....فرشته

مانی قشنگم ، عسلم ، جونم دوست دارم مرسی عزیزم که با این همه بی قراری ولی مامانی رو درک می کنی و نمی ذاری من ناراحت شم ......خجالت

دوست دارم یه دنیا ...... دست مامان و بابامو و مامان بابای ناصرم می بوسم که اینقدر سختی واسه بزرگ کردن مامان و بابای مانی کشیدن .....ماچ

 

دوستتون دارم ..... بای اشکم در اومد دوباره ....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شبنم
21 مرداد 92 13:55
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/
سوفیا
22 مرداد 92 13:16
خاله جون ناراحت نباش
poori
26 مرداد 92 19:49
ملیحه جون مشکلات واسه همه هست ، قوی باش عزیزم ، دنیا پر از فراز و نشیبه ، به خدا توکل کن گلم
منا
30 مرداد 92 16:44
خواهر اشکم در اومد. نگو اینجوری فدات شم. درست میشه عزیزمی.خدا رو شکر کن به جای فکرای منفی به چیزای خوب فکر کن.همه باهمیم.هیچ کس تنها نیست.
سوفیا
5 شهریور 92 17:39
خاله جون مهم نیست