مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

تولد مامانی ....

1392/4/17 13:45
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانی جونم امروز تولد مامانیه ......ماچ

اما نمی دونم چرا اینقدر دلم گرفته با اینکه کسایی که حتی فکرشو نمی کردمناراحت و ازم دور بودن یادشون بود که تولدمه یا تلفن زدن یا اس ام اس دادن و تولدمو تبریک گفتن اما دلم گرفته خیلی هم دلم گرفته ......گریه

امشب قراره همه بیان و دور هم جمع بشیم ...... خدایا به خاطر تمام نعمت هات شکر ......قلب

خدایا یادم بده قدردون نعمت هات باشم ......قلب

خدایا یادم بده که یادم نره چه کسایی واسم زحمت کشیدن و من رو به اینجا رسوندن ......قلب

خدیا یادم بده هیچ وقت زحمت پدر و مادرمو فراموش نکنم و همیشه قدر دون زحماتشون باشم .....قلب

خدایا یادم بده خوب باشم و مهربونی کنم حتی در مقابل کسایی که خردم می کنن و ارزشامو زیر سوال می برن .....قلب

خدایا ازت می خوام تو سالروز تولدم تمام مریض ها رو شفا بدی و جنگ و بدی و دشمنی و نفرت رو اول از دل و زندگی من و بعد از کل جهان پاک کنی .......فرشته

خدایا خودت کمکم کن خدایا من رو اون طوری که هستم به اطرافیانم نشون بده .......قلب

در سالروز تولدم دست مادرم رو می بوسم و به پاس مهربونی های پدرم و حمایت هاش یک شاخه گل تقدیم وجودشون می کنم .....فرشته امیدوارم که خوب باشم و خوبی کنم .....ماچ

پسرم به خاطر داشتنت خدا رو شکر می کنم تو همه هستی و زندگی منی با تمام وجود دوستت دارم و امیدوارم بابا ناصر هم دست از فکر کردن به مشکلاتی که از جایی دیگه ست برداره و به زندگیمون عشق و آرامش هدیه بده ......لبخند خدایا تمام مشکلات رو از سر راهمون بردار ......فرشته. خدایا شکرت شکر .....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شکوفه
17 تیر 92 22:43
سلام و تولدتون مبارک. براتون بهترینا رو ارزو میکنم. مرسی بابت لینک مانی رو ببوسین.
مامان ماني جون
18 تیر 92 13:01
تولدت مبارك عزيزم الهي همهء‌آرزوهات برآورده شه دلت نگيره ها بوس
❤مامان رامیلا کوچولو❤
23 تیر 92 0:10
سلام خاله جان به رامیلای ما رأی بدید لطفا کد 620 .
سوفیا
5 شهریور 92 17:31
خاله جان تولدت مبارک اینهم کادو تولد