مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

ساعت کاری ....

1392/4/12 10:58
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانی جونم .........

عزیز دل مامانی دو سالت شد و پاس شیردهی مامانی تمام شد ......قلب

این روزا باید تا ساعت 3 تو مهد کودک باشی قربونت برم من خیلی ناراحتم از این اینکه مجبورم تو رو تا اون ساعت تو مهد بذارم .....چشمک

آرزو میکنم اونجا بهت خوش بگذره و از مربی های مهربون می خوام که خیلی مراقبت باشن ..... و از همشون تشکر می کنم ........ماچ

مانی جونه نازم خیلی دوست دارم ..... امیدوارم مامانی رو ببخشی خوشگلم ....... دلم برات یه ذره می شه وقتی بهت فکر می کنم یا برات می نویسم ......قلب

عزیزم دوست دارم مامان و بابا تلاش می کنن واست بهترین ها رو بسازن ....... ماچ

خدایا حافظ پسر گلم باش خدیا مانی جونم رو به تو می سپرم ....... فرشتهخودت مراقبش باش .......فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شکوفه
17 تیر 92 11:38
سلام مامان ملیحه.خوبین؟ مانی جوجو چطوره؟ایشالا که خوب باشه. اسم پسر منم مانیه. من تصمیم گرفتم که وبلاگ همه ی نینی هایی که اسمشون مانیه رو لینک کنم. وب مانی شما رو هم لینک میکنم. اگه تمایل داشتین شما هم وب مانی منو لینک کنین.ممنونم.
سوفیا
18 تیر 92 8:31
خاله جون اشکال نداره