مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

مانی در ماه مهر ....

1391/7/23 11:57
1,488 بازدید
اشتراک گذاری

هوراسلام

مانی جونم تو ماه مهر به روایت تصویر .........





20 مهر تولد سارا جون مبارک .........





سارا جونم تولد مبارک عمه قربونت بره 120 ساله شی عزیزم .....قلب



مانی ، رضا ، سارا و کیمیا جون .......ماچ



سارا جون  تولدت مبارک ......... ماچ



وقتی مانی دختر می شه و تل می زاره ..... فداش بشم .....بغل



مانی وقتی بعد یه بازی طولانی خسته خوابش می بره ........ فداش بشم الهیقلب



مانی وقتی تو چمن ها غلت می زنه و کیف می کنه ......عاشقتم قهقهه



مانی و رانندگی ....... چشمک



قربون خندت بشم که فرمون رو ول نمی کنی عزیزم ....قلب



مانی جون تو دریاچه ...... نمی دونم چرا گیر دادان به حباب های لامپ ....سوال



کیمیا جونم و .......................... قربونت بره خاله عزیزم ....چشمک



و این هم یه پایه بدون لامپ ....... من نمی دونم چرا اینقدر گیر اینا بودین  قربونتون برم ....متفکر



مانی تا دیر وقت بازی می کنه و کلی آدر آدر می کنه ........اوه



این ساعت 12 شبه و مانی تازه وسیله ریخته بیرون ، خدایا این بچه خواب نداره ......تعجب



سارا و مانی توی ماشین البته مانی همش دوست داره پشت ماشین رو بگیره و هل بده نمی دونم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟ قرونتون برم ......یول



مانی و گوش پاک کن ها ........ خدایا شکرت .....مشغول تلفن



مانی وقتی می خواد از تختش بیاد پائین ......... خیلی این عکسو دوست دارم قلب



مانی و دریا صبح روز تولد سارا جون با بر و بچ رفتیم دریا خوش گذشت مانی هم کلی بازی کرد شن بازی و آب بازی .....بغل



قربونت برم عزیزم ....... که اینقدر بازی کردن رو دوست داری .....قلب



شاد باشی عزیز دلم و همیشه خندون  ...... خدایا شکرت .....ماچ



عاشق این نگاه و خنده هاتم عزیز دلم .....ماچ

قربونت برم که همه لحظه های مامانی و بابایی رو با حضورت گرم و شاد کردی ......خنده

یه مژده هورابه همه بچه خاله مهری هم پسره ..... ماچامیدوارم صحیح و سالم و تندرست به دنیا بیاد و خاله مهری هم مثل مامانی از داشتن گلش لذت ببره .....قلب

خاله مهری به چیزای خوب فکر کن نگران نباش شاد باشقهقهه تا نی نی یا ( محمد سام ) سالم و شاد و تندرست به دنیا بیاد .......قلب

خاله قربونش بره ...... منتظریم تا به موقع و بی درد سر به دنیا بیای عزیزم .... چشمک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

زهره مامان آریان جون
23 مهر 91 23:06
چه عکسای نازی.خدا حفظش کنه. تولد ساراجون هم مبارکه
پری شب
24 مهر 91 8:51
سلام گلم مرسی بهم سر زدی با اجازه لیک کردم بازم بیا سراغم
پری شب
24 مهر 91 8:52
هزار ماشا الله به این مانی ناز و مامانی خدا حفظش کنه براتون
مامان نيما
24 مهر 91 10:13
چه خوشمل افتادي عزيزم تولد سارا جون هم مبارك
نی نی ارشام و سارا
24 مهر 91 13:19
سلام عزیزم خوبی؟مرسی از نظر قشنگت و دعای زیبات لطف داری به من و امیدوارم همیشه شاد باشی تولد سارا جون تبریک میگم و ایشاله 120 ساله بشه مانی چه بزررررگ شده ماشالله من خیلی وقته نت نیومدمرمز خصوصی میفرستم واست
مامان ماني جون
24 مهر 91 16:20
واي خيلي عالي بود هميشه اينجوري عكس بذار گل پسري رو ببوس جاي من
maman e maneli
24 مهر 91 16:59
salam maman e mehraboon kheili khoshhalam kardi aziiiiizam .che fereshte darid khoda hefzesh kone
dar panahe hagh



عاشق اسم مانیلی هستم .... الهی همیشه تندرست باشه ..... بوس بوس
مامان ستایش و ساجده
24 مهر 91 19:01
عکسهات خیلی خوشگل شدن عروسک
راستی روز کودک هم مبارکت باشه
تولد سارا خانم هم مبارک


ممنون عزیزم و شاد باشی ....
مامان رهام
25 مهر 91 10:51
سلام ملیحه جون خوبید عزیزم؟
تولد سارا جونم مبارک
رهامم فقط دوست داره ماشینشو حل بده

راستی شما ساکن شمال کشورید فک کنم قبلاً هم این سئوال و پرسیدم یادم نیست خنگ شدم

همۀ عکسات خوجل بودن



سلام عزیزم .....
ما استان مازندران - شهر ساری هستیم بیایید پیشمون خوشحال می شیم .....
نایسل
25 مهر 91 20:45
فدای این پسر خوشگل


مرسی عزیزم ......
نی نی ارشام و سارا
26 مهر 91 12:09
سلام عزیزم خوبی ملیحه جون؟ا چه خوب...اومدم شمال حتما میام و بهتون سر میزنم من اگه اومدم باید بیام بابلسر زندگی کنیم چه خوب پس شیراز خوب بلدیا مرسی که همیشه بهم انقدر امید میدی واقعا به این روحیه و افکار مثبت نیاز داشتم میبوووووسمت
مامان ماني جون
26 مهر 91 16:01
ممنون مليحه جون كه با اينهمه مشغله وقت ميذاري و بهمون سر ميزني
مامان ستایش و ساجده
26 مهر 91 21:59
سلام ممنونم از حضورت
پری شب
27 مهر 91 8:38
تولدت مبارک عزیزم
مادر کوثر
29 مهر 91 10:02
به به مبارکههههههههههههههه سلام دوست من با پست جشن تولد بروزیم تشریف بیارید
جووني و نوجووني
30 مهر 91 19:03
سلام مامان مهربون و دوست داشتني ماني جون خيلي خدا دوست داره كه كه مامان به اين خوبي داري. اميدوارم جووني و نوجووني خوبي رو هم داشته باشي عزيزم : خدانگهدارتX
مهدی
1 آبان 91 8:21
سلام مامان مانی خواهش میکنم اشکالی نداره من دوست دارم دایی بچه ها باشم از عمو بودن زیاد خوشم نمیاد احساس میکنم دایی به بچه ها نزدیکتره نسبت به عمو منم چند تا خواهر زاده دارم خوشبختانه یا متاسفانه عمو نمیشم آخه تک پسرم مانی هم مثل خواهر زاده های خودم از طرف من ببوسش خوشحال شدم به وبم اومدی آجی، لینکت میکنم
مادر کوثر
2 آبان 91 16:56
سلام عزیزم با پست های جدید بروزیم
مهدی
7 آبان 91 8:44
از روزگار اموختمـــ بغضهایمـــ را نگویمــــ..... گاهیــــ سبك نشومـــ سنگینترمــــ..... همیشهــــ حرف از رفتنهاست كاشــــ او بیایدوغافلگیرمــــ كند....
مهدی
10 آبان 91 17:19
خداوندا : کمکم کن تا بزرگی نعمت هایی را که دارم بفهمم تا مبادا نداشتن نعمت های کوچک آرامشم را برهم زند ...
مهدی
12 آبان 91 22:21
خورشيد چراغکي ز رخسار عليست / مه نقطه کوچکي ز پرگار عليست هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسايه ديوار به ديوار عليست عيد غدير مبارک
مهدی
21 آبان 91 21:50
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند. عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند. دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند و بخند که خدا هنوز آن بالا با توست...
سوفیا
29 فروردین 92 10:43
مانی جون ............. درماه مهرشادباشی
سوده
5 شهریور 92 11:55
بوووووووووووووووووس مانیییییییییییییییییییییی جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووون یه عالمه خاطرخواهت شدم