مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روز جهانی کودک مبارک ........

1391/7/17 9:35
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ......



روز جهانی کودک مبارک ........هورا

سلام مانی جونم امسال اولین سال کودک بودنت عزیزم ......قلب مامانی برات آرزوی بهترین ها رو داره و امیدواره تو تمام مراحل زندگیت لبت خندون و دلت شاد باشه ......لبخند مامانی واسه همه بچه های جهان آرزوی سلامتی و تندرستی داره .......هورا

عزیزم سال گذشته تو نوزاد بودی و دوران نوزادی فرشتهرو خوب خوب خوب پشت سر گذاشتی امسال کودک بودنت رو تبریک می گم امیدوارم سلامت باشی عزیزم از اینکه تو رو دارم خوشحالم .......لبخند

روزت مبارک عزیزم ........... قربونت برم ....................قلب

 

عزیز دل مامان دلم می خواد بهترین های دنیا رو برات آرزو کنم و از خدای مهربون به خاطر حضورت تشکر کنم ..... خدایا شکرت ...... خدایا شکرت ........

مانی جونم تو این روز قشنگ مامانی رو هم دعا کن ......  خدایا خدایا خودت می دونی چی می گم .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان رهام
17 مهر 91 10:39
سلام ملیحه جون من و رهام جونم به مانی جون این روزو تبریک میگیم
مامان نيما
17 مهر 91 11:34
عزيز دلم من هم به ماني جونم اين روز رو تبريك ميگم الهي كه هميشه شاد و سلامت باشند
مامان ستایش و ساجده
18 مهر 91 21:07
سلام ممنونم از حضوره گرمتون از طرف منم مبارکککککککککککککککککککککککککککککک مبارکه همه بچها و بچهای خودم مامانی وبابایی بخاطر این وبلاگ قشنگی که درست کردین دستتون درد نکنه
ilijoony
19 مهر 91 9:18
روز جهانی کودک بر مانی عزیزم مبارک
ilijoony
19 مهر 91 9:19
ممنون از اینکه به یادمون هستید و پیشمون میایید
مامان مانی جون
19 مهر 91 10:41
گل قشنگم روزت مبارک
مادر کوثر
23 مهر 91 10:58
سلام مامانی امروز تولد سه سالگی دخترم، کوثر جونه تشریف بیارید
عمه ی لارا
24 مهر 91 19:31
سلام دوست گلم مرسی به وب لاگ لارا اومدی
پسر گلت رو ببوس


مرسی عمه جون .... قربون همه عمه های مهربون دنیا ....
مهدی
27 مهر 91 9:59
سلام دوست من وب بسیار زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
سوفیا
29 فروردین 92 10:47
مانی............................ روزجهانی کودک مبارک