مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روز مادر مبارک ....

1391/2/24 10:00
810 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ......

روز مادر رو به همه ی مامانا تبریک می گیم ......قلب

روز مادر رو به مامان شوهرم به مامان عزیزم و هم تبریک می گم ....ماچ

امسال اولین سالی که به لطف مانی جونم من حس مادری رو تو روز مادر تجربه می کنم .....هورابغل

حس خیلی خیلی قشنگیه .....چشمک امیدوارم همه اونایی که دوست دارن مادر بشن هر چه زودتر به آرزوشون برسن قلبمخصوصاً اونی که الان تو ذهنمه سوالو از همه می خوام براش دعا کنن فرشتهتا یه کاکل زری یا کفش قرمزی نصیبش بشه .....ماچ

خدایا از ته دلم دعا می کنم خدایا شادش کن ....... فرشته

قربون پسرم و بابای مهربونش برم که دیروز با هدیه هاشون منو غرق شادی کردن .....ماچ

خدایا در پناه خودت حفظشون کن .....بغل ممنون ناصر عزیزم و مانی جون خوشگلم .....قلب

ممنون از مهد کودک مانی جون که یه کارت تبریک خوشگل به مناسبت روز مادر از طرف مانی به من هدیه کردن سپاس ..... قلبروزتون مبارک .....ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سانای
24 اردیبهشت 91 13:09
ممنون از حضور گرمتون .روز مادر بر شما هم مبارک
مامان مانی جون
24 اردیبهشت 91 15:34
مامان ملیحه روزت مبارک الهی همیشه خوشحال باشی
مامان ریحان عسلی
24 اردیبهشت 91 16:12
سلام روزتون مبارک خصوصی
مامان ابوالفضل
25 اردیبهشت 91 14:28
سلام سلام سلام مامانیه مانی جون روزت مبارک خانومی
مامان رامیلا کوچولو
25 اردیبهشت 91 20:36
بهترین تبریک ها رو در زیباترین کادوی آرزو پیچیده و با بر چسب سلامت به آدرس زیباترین گل تقدیمت می کنم . * روزت مبارک *
مامان نیایش
26 اردیبهشت 91 9:46
ممنون از حضورت عزیزم خدا پسر گلت رو برات حفظ کنه و سایه شما رو هم رو سرش جاویدان
مامان محمد
26 اردیبهشت 91 10:59
سلام مانی جون سلام مامان مانی،خوبید شما؟اینطور که متوجه شدم شما تو مهد محمد هستین،خیلی خوشحالم که یه دوست نزدیک خودم دارم،در ضمن روزتون مبارک ببخشید که با تاخیر گفته شد،خیییییییییلی دوستون دارم،بوس بوس هزارتا بوس برای تو نی نی ملوس.:
سوفیا
29 فروردین 92 11:55
خاله جون...................... روزت مبارک