مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روز معلم و سالگرد ازدواجمون ....

1391/2/12 9:56
954 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ..... روز معلم مبارک

 

امروز روز معلمه من به مربی های مانی جونم و تمام معلم ها و استادها این روز رو تبریک می گم ....قلب

مانی جونم امروز اولین روز معلم رو تجربه کرد و من امروز از طرف مانی از مربی های مهربونش تشکر کردم امیدوارم پسر بزرگ بشه و خودش این روز رو به معلماش تبریک بگه .....فرشته

امروز سالگرد ازدواج من و بابایی هم هست و یه روز خاطره انگیزه ..... قلب

پارسال روز سالگرد ازدواجمون مانی جونم توی شکم مامانی بود ...... بغل

 الهی قربونش برم پسر قشنگم .... بابایی دیروز و امروز شیفته .... خسته نباشید .... البته من و مانی دیروز رفتیم پیش بابایی و مانی جونم خیلی با بابایی بازی کرد .... خدایا سایه بابایی روی سر من و مانی جونم حفظ کن از همین جا به بابا ناصر می گم دوست دارم و سالگرد ازدواجمون مبارک عزیزم .قلب

اینم عکس مانی جونم با مربی مهربونش .... روزت مبارک مریم جون

همینطور این روز رو به یلداجون ، میترا جون ، مهری جون ، سوده جون ، آرزو جون ، نسیبه جون ، زهرا جون هم تبریک می گم ....ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
13 اردیبهشت 91 0:04
سلاممممممممم سالگرد ازدواج و روز معلم مبارک
مهرانه مامان مهرسا
16 اردیبهشت 91 19:35
سلام عزیزم تبریک میگم امیدوارم همیشه شاد و سربلند باشید
سوفیا
29 فروردین 92 12:01
خاله جون........................... سالگردازدواجتان مبارک