مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

اولین مروارید ....

1390/10/21 9:23
1,408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ......

ممنون که نگران مانی جونم بودید ..... قلبخدا رو شکر مانی جونم بهتر شده ......فرشته

یه خبر جدید ......هورا یه خبر جدید ........هورا

اولین مروارید مانی جونم در تاریخ 1٩/1٠/٩٠ بیرون اومد ..... نیشخندخوش اومد ....هورا امیدوارم همه مرواریداش سالم باشن ......نیشخند

قربون مانی خوشگلم بشم چند شب بود بد می خوابیدی و نمی ذاشتی منم بخوابم ....گریه الهی بمیرم براتبغل بعد از واکسن 6 ماهگیت و رفتن به مهد خیلی مریض شدی عزیزم و خیلی اذیت شدی قربونت برم .....بغل

قراره واسه مانی جونم این پنجشنبه آش دندون سری بپزیم و جشن بگیریم .....نیشخندفرشته عزیزم قربونت برم الان رفتی مهد و دلم واست تنگ شده ....قلب گاهی اوقات بوی تنت رو حس می کنم و دلم بیشتر تنگ می شه ..... بغلعزیزم ...... دوست دارم ..... قلبمراقب خودت باش ....ماچ همیشه سالم و تندرست باشی .....فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ریحانا
21 دی 90 10:32
سلام اولین مرواریدت مبارک مانی جون
سمیرا مامان آنیتا
21 دی 90 11:08
خدا رو شکر که مانی گلم خوب شد .. دلم آتیش میگیره می بینم بچه ای مریضه و بی حاله مرواریدت هم مبارک .. یه آش دندونی در پیش داریم .. هوراااا
مامان مانی جون
21 دی 90 12:54
آخیییییییییی قربونش برم من مبارکت باشه پسر زرنگ
مامان ابوالفضل
27 دی 90 20:41
مبارکه مبارک هوراااااااااااااااا
سوفیا
29 فروردین 92 12:57
مانی جون.......................... دندونت دراومد خداروشکر