مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

من و ماني تو خواب ....

1390/2/18 12:15
1,276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني عزيزم .....

ديشب دوباره خوابتو ديدم يه خواب خيلي خيلي خوب ......چشمک

آخه ي عزيزم تو تقريباً همش تو خوابمي و صورت قشنگتو مي بينم و تو بغلم مي گيرمت ...... فدات شم ناز نازي من ......

دوست دارم .....تو خوابم تو خيلي نازي با چشمهاي درشت موهاي مشكي ، البته ارزو مي كنم چشات رنگ عسلي باشه اين آرزومه بعد از سلامتيت چشات سبز عسلي باشه مثل چشمهاي بابابزرگ و دايي بهروز و دايي مهدي ......

دوست دارم خيلي ورجه روجه مي كني آرزو مي كنم كه اين روزجه ورجه هات تموم نشه چون وقتي ساكت مي شي ماماني خيلي مي ترسه ......

فرشته كوچولوي من دوست دارم ......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
18 اردیبهشت 90 14:37
الهی، چه عالی چهره ی مانی و تو خواب دیدی، من پوشک کردنشو تو خواب دیدم منم خیلی نگران می شم وقتی تکونهاش قطع می شه، مامانم می گه حساس شدم، ولی آخه به ورجه وورجه هاش عادت کردم ایشاالله سالم و سلامت و چشم عسلی بدنیا میاد مامانی