مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

روز معلم و سالروز عقد من و بابایی ....

1393/2/13 13:48
1,246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم ....

می دونم این روزا خیلی خیلی خسته شدی چون درگیر خونه پیدا کردن و اسباب کشی بودیم ..... می بوسمت پسرم ببخشید اذیت شدی ....سوال

مانی جونم دیروز که روز معلم هم بود روز سالروز عقد من و بابایی هم بود این روز رو هیچ وقت فراموش نمی کنم ....چشمک

با این که الان اصلاض حالم خوب نیست اما بابایی دیروز با یه جعبه شیرینی اومد خونه و من و تو هم کادوهامون رو بهش دادیم خوش گذشت اما این اسباب کشی امونمون رو بریده .....بی حوصله

خونه آشفته بازاره و مامانی هم ذهنش آشفته ....غمناک

امیدوارم خونه جدیدمون پر از خیر و برکت و شادی باشه ....محبت

مانی جونم دوست دارم ...... بوسبابا ناصر دوستت دارم می دونم خسته شدی تو این هفته و خیلی کمکم کردی ممنونم ..... عزیزم سالگرد ازدواجمون رو بازم تبریک می گم ....... محبتبوس

 

پسندها (1)

نظرات (2)

سوفیا
1 خرداد 93 15:57
خاله جون روزت مبارک.
مامان ماني جون
19 خرداد 93 11:59
ممنونم عزيزم تولد ماني جون شما هم پيشاپيش مبارك اميدوارم جشن تولد امسالش هم مثه سالهاي قبل به خوبي برگزار شه ببوسش جوجو رو