مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

ماني عزيزم ....

1390/6/16 22:27
607 بازدید
اشتراک گذاری

ماني جونم سلام ...

ماماني مي خواد واست بنويسه عزيزم .....قلب خيلي وقت ها ماني گلم گريه مي كنه و بي قراره اون لحظه نمي دونم بايد چكار كنم ......ابرو
دلم مي خواد  همش بخندي عزيزم لبخندوقتي گريه مي كني گریهديونه مي شم نمي دونم چه حسي داري من هم پوشكتو عوض مي كنم و هم بهت شير مي دم اما احساس مي كنم چون دل درد داري گريه مي كني ....نگران آرزو مي كنم خوب خوب باشي و همش شاد ببينمت ....ماچ
عزيزم بعضي اوقات انقدر احساساتي مي شم كه مي خوام با تمام وجودم بغلت كنم و از خودم جدات نكنم ....قلب خدا رو به خاطر حضورت تو زندگي من و بابايي شكر مي كنم ....فرشته
اميدوارم كه من و بابايي بتونيم پدر و مادر خوبي واست باشيم .....متفکر
عاشقتم عزيزم .....قلب مي بوسمت .... ماچقربونت برم .....بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نانی
18 شهریور 90 0:38
حس مادری گوارای وجودت
بهار(مامانی شهراد)
18 شهریور 90 13:42
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
مامان ریحانه
18 شهریور 90 19:40
مامان مانی جون
20 شهریور 90 20:18
الهی همیشه سلامت باشین
مامان ابوالفضل
22 شهریور 90 14:05
سلام به مامانی و مانی می دونم خیلی سخته اینکه ندونیم که گریه ی عزیزمون از چیه؟ امیدوارم که لبهای همه ی بچه ها به خنده باز شه خصوصا مانی جون
خاله ياسمين زهرا و ني ني نخودچي
23 شهریور 90 7:19
ممنون كه به وبلاگ ني ني ياسي ما سر زدين. نگران ماني جون نباشيد. مثل اينكه اين گريه ها يه دوره اي داره. آخه ياسمين هم همينطور بي قرار بود و فقط وقتي روشكم مي خوابيد آروم مي شد. اما حالا بياين و ببينيد. سه ماهگي به بعد ماهي شده براي خودش.
بهار(مامانی شهراد)
23 شهریور 90 19:12
بدو بدو که پست جدید دارم
مامان کيانا
26 شهریور 90 14:33
ميدوني عزيزم يه مثل قديمي ميگه :بچه ها تا گريه نکنن بزرگ نميشن..... بدون که اگه ماني جونم گريه نکنه خنده هاش برات ارزش پيدا نميکنه
نانی
27 شهریور 90 22:01