مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

جشن چهل شورون ماني .....

1390/5/15 15:20
1,346 بازدید
اشتراک گذاری

ماني من سلام ....

ديروز جشن چهل شورونت رو گرفتيم .....هورا بابايي كه طبق معمول شيفت بود .....متفکر و ما اين رسم قشنگ رو بدون حضور بابايي برگزار كرديم ....اوه
عزيزم وقتي داشتيم مي شستيمت خيلي خوشحال بودي و همش مي خنديدي ....خنده ماني من عاشق آب و آب بازيه ......ماچ

     

 

 

 

 

 

 

 

 


ماني مامان تو حموم ......خجالت انشاء ا.... هميشه سلامت باشي عزيزم ....قلب



ماني بعد از حموم كردن يه خواب ناز رفت .... آفيت باشه .....ماچ



ماني تو بغل عمو حسين ( شوهر خاله مهتاب عزيز ) ......قلب



سارا كوچولو كنار ماني جون ........قلب سارا ماني رو خيلي دوست داره .......بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بهار(مامانی شهراد)
16 مرداد 90 11:15
سلام عزیزم آپ کردم منتظرتم گلمراستی 40 روزگیت مبارک
مامان آريا
16 مرداد 90 14:12
خاله قربونش برم كه نازو جيگرييييييييييييييي حموم دوماديت ان شاء الله
مامان پارسا
17 مرداد 90 2:10
سلام عافیت باشه عزیزم،ایشالا حموم دامادیت آقا پسمل نانازی
مامان ریحانه
17 مرداد 90 2:36
سلام مبارکه اگه میشه یکم از این مراسمتون بیشتر بگو چیکارا میکنید و .....
بهار(مامانی شهراد)
17 مرداد 90 9:38
سلام عزیزم میشه کمک کنید تا یه متن خوشگل واسه کارت دعوت تولد یک سالگی برادر زادم پیدا کنم هرچی تو گوگل میگردم پیدا نمی کنم
مامان رها
17 مرداد 90 10:54
جیگر ان شا الله حمام دامادی بری عسل
مامان آريا
17 مرداد 90 11:10
آخ كه ماني جون چقدر دلم مي خواست پيشم بودي و بغلت ميكردم دلم ضعف رفت
مامان مانی جون
17 مرداد 90 15:53
مانی جونم چهل روزگیت مبارک عزیزم ببخش دیر اومدم نتمون مشکل داشت واسه مانی جونم
نانی
18 مرداد 90 15:19
ای جووووووووووووونم عافیت باشه مانی جون. بوووووووووووووس
خاله نگار
15 شهریور 90 12:11
مانی جون هرچی گشتم دنبال عکس مامانت که یه عکس جدید ازش ببینم هیچی پیدا نکردم خاله. اما اگه اینا دستای مامانت باشه که داره شمارو حموم میکنه فلذا فقط همینارو ازش دیدم!!!
mehdi maghsoodi
11 آبان 90 1:41
bos bos delam mikhast alan onja bodam offfffffffffffff inaro mibordam park barashoon bastani mikharidam