مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

درد و دل ماماني براي ماني ...

1390/4/24 23:47
995 بازدید
اشتراک گذاری

فرشتهسلام ماني من ....

من نمي خوام اين روزا واست بنويسم ..... متفکرچون از لحاظ روحي خيلي خيلي بد شدم .... ناراحتدارم سعي مي كنم شاد باشم و تو رو تو بغلم كه مي گيرم آروم آروم مي شم .....لبخند

اما ماماني جونم خيلي زندگيم عوض شده تو كه اكثراً خوابي .....ابرو شب هاي هم كه بابايي شيفته خيلي به من سخت مي گذره ..... دلم مي خواد تو زودتر رشد كني .....مژه بابايي هم كه اين ماه ها شيفت اضافه بر مي داره و من تنها مي مونم .... اون موقع كه من سر كار مي رفتم بابايي بايد روزا تنها خونه مي موند تا من از سر كار بيام حالا كه بايد باشه .....ناراحت شيفت اضافه بر مي داره ..... دوست دارم هر دوتون همش كنارم باشين ....بغل

مي ترسم مامان خوبي برات نباشم عزيزم ..... تعجبالبته ديروز كه بردمت بهداشت و از اون طرف پيش دكتر بهم گفتن خوب داري رشد مي كني و وزن و قدت رشد كرده و اين نشون مي ده كه خوب شير خوردي عزيزم ..... . چشمکسالم و تندرستي ......لبخند هميشه آرزو مي كنم همينجور باشي عزيزم .....ماچ

دوست دارم ..... قلبوقتي خوابي همش دوست دارم بغلت كنم ....بغل وقتي هم كه بيدار مي شي بايد يه 2 ساعتي همش كنارت باشم و دائم شير بخوري دوست دارم .... اوهوقتي باهات حرف مي زنم حس مي كنم خوب متوجه مي شي عزيزم ......قهقهه

هميشه شاد و سلامت باشيد ...... فرشتههم ماني من و هم بابا ناصر ..... قلبشما تنها تكيه گاه من هستيد ..... دوستتون دارم ......ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ریحانه
25 تیر 90 0:15
سلام ملیحه جون عزیزم این روزا مثه یه چشم به بهم زدن میگذره ایشالا روزای خوبیو در پیشه رو داشته باشی
مامان رها
25 تیر 90 9:00
سلام عزیزم یه کم تحمل کن فکر کنم برای همه این روزها اینطور میگذره بخاطر تغییر وضعیته نگران نباش عادت میکنی و درست میشه
نگين
25 تیر 90 9:12
سلام مرسي عزيزم كه سر دزدي . مواظب خودتون و مانبي جونم باشين
mamane amir ali
25 تیر 90 15:19
salam azizam.ghorbonet besham negaran nabash ghavi bash.hame in rozharo gozarondim.zood tamoom misheh .6 maheh aval sakhteh.madar bayad ghavi basheh. pasho los nasho .
mamane amir ali
25 تیر 90 15:20
mersi be ma sar mizani. az nazaratetam mamnoonim.boosssssssssssssssssssssssss.ghdre in roza ro bedon.
مامان مانی جون
25 تیر 90 16:41
من دقیقا حس میکنم چی میگی اما باید عادت کرد مانی جون هم به سلامتی بزرگ میشه و تمام وقتت رو پر میکنه من خودم وقتی مانی جون شیر میخوره یه احساسی بهم دست میده که انگار دنیا داره رو سرم خراب میشه نمیدونم چرا اما خیلی ناراحت میشم که نکنه رو شیرم تاثیر بذاره و مانی جونم رو اذیت کنه
مامان رها
28 تیر 90 11:58
سلام عزیزم چه میکنی با بچه داری مانی خوبه قربونت برم راهی من تو مسابقه نی نی شگفت انگیز کدش27 اگه خواستی به رها رای بده خوشحال میشیم
مامان ریحانه
29 تیر 90 0:32
سلام کد من 3 هستش اگه میشه به من رای بدید
مامان تارا - سارا
29 تیر 90 7:56
سلام مامان گل یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 ممنون ضمنا فقط تا فردا فرصت رای دادن هست- شما جزو دوستان لینک شده من هستید.
نجمه
29 تیر 90 13:34
سلام............عزیزممممممممم...با اینکه نمیتونم زیاد درکت کنم چون تو این شرایط نیستم اما امیدوارم که زود زود خوبتر از همیشه بشی........واست یه عالمه دعا می کنم.....نگاه کن !!!!!!!!!!! دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا.........


مرسي عزيزم ... مي بوسمت ....
بهار(مامانی شهراد)
31 تیر 90 20:06
salam mehrabooona.webe nazi darin pishe maham biain.rasti ba ejazat linket mikonam
سارا-مامان تارا
2 مرداد 90 2:55
مرسی که به ما سر زده بودی.لینکتون کردم
مامان کيانا
3 مرداد 90 14:18
سلام عزيزم....حالتو کاملا ميفهمم ولي بدون که همه اين حالتا طبيعيه والبته زودگذر فقط سعي کن خودتو مشغول کني حالا با ماني جون يا خوندن مجله مخصوصا شهرزاد که مطالبش متنوع ودرباره بچه هاست....به يادت هستم وبرات دعا ميکنم
مامان مانی جون
3 مرداد 90 15:03
ممنون مامان ملیحه راستی این خرسا رو بردار و عکس مانی جونم رو بذار
خانم معلم بندری
13 مرداد 90 14:20