مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

آلبوم عكس هاي ماني 1

1390/6/16 22:28
1,797 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه .....قلب

ماني 5 تير ماه ساعت 9:30 به دنيا اومد وزنش خيلي كمه حدود 2800 خيلي ناراحتم داشت كاهش وزن پيدا مي كرد و مجبور شدم سزارين كنم .... خيلي سخت بود حالا هم خيلي درد دارم .... يه حس به خصوصي دارم ....خدا رو شاكرم كه يه پسر سالم و سلامت به من داد..... خدا رو شكر .....قلب









و اين هم بابا ناصر و ماني جون من ......

بازم خدايا شكرت هم از طرف من و هم باباناصر ........ خدايا شكرت ....بغل

يه تشكر ويژه از مامان ليلا كه تا صبح با اون حال مريضش پيشم بود ....ممنون مامان جون....ماچ

و ممنون از همه خاله هاي مهربون .....ماچ

اميدوارم مامان بزرگ و بابابزرگ و عمه ها و عموهاي ماني جون هم زودتر از شيراز بيان تا ماني خوشگل رو ببينن از دور روي گلشون رو مي بوسم ..... ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرشته
7 تیر 90 18:37
سلام عزیز دلم خدا رو صد هزار مرتبه شکر که مانی جون سالم پا به دنیا گذاشت گلم خیلی هم وزنش کم نیست زودی خودشو تپل می کنه ان شاا... بازم خیلی مبارکههههههههههه موقع شیر دادن منو هم دعا کن
مامان فرشته
7 تیر 90 18:49
جونممممممممممممم قربونش برم مثل ماه می مونه ماشاا... بوسسسسسسسسس
مامان شاهده
7 تیر 90 19:04
سلام خانومی خوبی؟ واااااااااای خدایا...چقد نازههههههههه...مبارکه....انشالله که خدا براتون حفظش کنه واسه نی نی توو دلم هم خیلی دعا کن...ممنونم
مامان ریحانه
7 تیر 90 23:08
وای چه نازه خدا حفظش کنه واستون بوسسسسسسسسس
مهرانه مامان مهرسا
8 تیر 90 7:59
شلام ماني خوشگله خيلي شير بخور تا زود زود تپل بشي قربونش برم الهي
مامان ابوالفضل
9 تیر 90 18:57
الهییییییییییییییییییییییی چه ناناز خوابیده این گل پسر تولدت مبارک ماشاالله خوشگلیا