مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

سيسموني كوچولوي قشنگم ...

1389/12/17 11:20
827 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پيش سيسموني تو رو چيدم و من و بابا جونت ازشون عكس گرفتيم ....

خيلي با حال بود هر كدوم يه حس خاصي به من و بابات مي داد ، باورمون نمي شد كه قرار من و اون بابا و مامان بشيم و خيلي از اين موضوع خوشحال بوديم ...... و در پوست خود نمي گنجيديم .....

راستي قراره همين روزا عكس هاي سيسمونيت رو هم دانلود كنم و بذارم تو وبلاگت عزيزم ......

عاشقتم دوست دارم دوست دارم زودتر تير بياد و تو بياي تو بغلم ......

اين ورجه ورجه كردنت توي شكمم خلي حس خوبي دلم مطمئناً براي اين لحظه ها تنگ مي شه ......

فدات شم سعي كن هر لحظه همين جور باشي .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)