مانيماني، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ترمه و ترانهترمه و ترانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و بابا و ماني

تولد زنبوری

اين روزا سخت مي گذره ....

1390/3/7 13:31
717 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماني جون من .....

اين شب ها خيلي سخت مي گذره ، هفته 34 هم تموم شد .... اما هنوز تهوع ولم نكرده .....

از دو روز پيش تا حالا كه دندون درد هم گرفتم ..... تازه درد كمر و بي خوابي هاي شب هم كه روش ....
صبح ها كه ميآم اداره ديگه ساعت 10 به بعد چشام پر خواب مي شه ..... دوران سختيه ...

اميدوارم زودتر تمام بشه ..... خيلي سخته ...... خدا كنه زودتر تير بياد و تو هم به دنيا بياي عزيزم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مه ياس
7 خرداد 90 14:02
سلام ماماني تير ماه راست ميگي هيچ وقت يادم نميره چقدر روزهاي سختي بود اما همينكه پسر قشنگت و براي اولين بار بقل كني همه ي سختي هاش يادت ميره به اميد سلامتي هر دوتاتون
نجمه
10 خرداد 90 9:35
سلام مانی .امروز مامانت حالش خوب نیست .اما نگران نشو من دارم براش دعا می کنم...دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا ....
مامان نگار
10 خرداد 90 10:16
سلام مامان ماني اين روزاي سخت مي گذره من هم مثل شما تا روز آخر حالم بد بود ولي بايد تحمل كرد اميدوارم زودتر اين دوران سخت و البته شيرين بگذره و پسر گلت رو در آغوش بگيري عزيزم سعي كن مايعات بيشتر بخوري شايد بهتر بشي
مامان ابوالفضل
14 خرداد 90 13:01
سلام به مامان مانی دیگه این روزها روزهای آخرن امیدوارم که به سلامتی به پایان برسن و حسابی با دیدن مانی دلی از عزا در بیاری. وقتی بغلش می کنی و بوش می کنی کلی حال بکنی
negin
15 خرداد 90 12:44
سلام سري هم به من بزنيد